Jeg bor squ' i et et gangster miljo!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

MariaJ

Py ja, kan godt forstå, at du måtte dele den historie med nogen. Det kan godt være det er bare er mig, der har set for meget Sopranos, men jeg regnede nærmest med at mafien ville bo i ellers harmløse villakvarterer - i hvert fald de store fisk, men derfor behøver det selvfølgelig ikke lige at være i ens eget. Skummelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

<3

Sikke noget. Hvor ufedt med bomber ved sit hus! Må da håbe at politiet fik det hele.

Men altså sådan kan det jo gå over det hele og i skønne smørum

Og Rosa - din drillepind

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Miamaja - det er din mor!

Jeg har lånt Rosas profil (sikke dog en sød og indtagende pige - og køn er hun også!) og her skal man så læse hvad det er for et sted du og guldklumpen bor! Midt i stoffer og bomber og hvad ved jeg.Søde skat, jeg må insistere på at du omgående pakker din hattenål og mand, søn og hund og kommer tilbage til civilisationen!!! Så bager jeg småkager og sætter en kande the over!

Kærlig hilsen 

Mor

Simpelthen klasse

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Sikke da en redelighed! Jeg ville nok selv være temmelig chokeret over en sådan opdagelse - hold da op, siger jeg bare...

Anmeld

22. januar 2011

Miamaja

Rose <3 skriver:

Mon det var det, der var om i nyhederne

Lyttede kun med et ½ øre, men der var noget med US-mafiaen-narko osv......

Men ja det er da skræmmende, når det kommer SÅ tæt på.

Jeg ser faktisk meget lidt nyheder for jeg orker ikke at hoere om for meget gru rundt om i verdenen (synes jeg hoerer rigeligt allerede!!) og manden tjekker heldigvis kun nyhederne paa computeren, saa jeg ved det faktisk ikke...

Der har ikke vaeret noget siden saa mon ikke huset bliver sat tilsalg efter den omgang.

Anmeld

22. januar 2011

Miamaja

Kirle skriver:

Sikke noget. Hvor ufedt med bomber ved sit hus! Må da håbe at politiet fik det hele.

Men altså sådan kan det jo gå over det hele og i skønne smørum

Og Rosa - din drillepind

Ja, det taenkte jeg ogsaa. Hvorfor ialverden have en masse eksplosive i et familiekvarter.. det ligger bare langt fra min tankegang og som vores nabo sagde, hvis det var blevet brugt saa ville vi ikke engang vide hvad der var ramt os

Ikke nok med det, saa vaagnede jeg op med influenza og feber og snot over det hele her imorges. Og jeg skulle ellers have vaeret med paa weekendtur til San fransisco og forbi min absolut ynglings restaurant 'brandy hoes', men maatte blive hjemme. Manden og guldklumpen tog saa afsted alene, og saa kan jeg jo haabe paa at vores store hund Tio vil lette R.... hvis mor faar brug for en vagthund. Hehe der er meget lidt vagthund over ham!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2011

Miamaja

Albertesmor skriver:

Jeg troede du ville skrive at du boede på Nørrebro

haha den var go' (har godt hoert fra min lillebror der bor i kbh at noerrebro har aendret sig en del siden jeg boede i danmark...)

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Miamaja skriver:

haha den var go' (har godt hoert fra min lillebror der bor i kbh at noerrebro har aendret sig en del siden jeg boede i danmark...)

ja der er da også lige blevet fundet sprængstoffer i et lejlighedskompleks herhjemme.

Hvor bor i henne af siden du skulle have været på weekend i SF?? SF er bare den skønneste by

Anmeld

22. januar 2011

Miamaja

Rosa skriver:

Miamaja - det er din mor!

Jeg har lånt Rosas profil (sikke dog en sød og indtagende pige - og køn er hun også!) og her skal man så læse hvad det er for et sted du og guldklumpen bor! Midt i stoffer og bomber og hvad ved jeg.Søde skat, jeg må insistere på at du omgående pakker din hattenål og mand, søn og hund og kommer tilbage til civilisationen!!! Så bager jeg småkager og sætter en kande the over!

Kærlig hilsen 

Mor

IHHH Rosa!! Saadan noget maa du ikke drille med. Min mor er nemlig mor med stort M, og jeg kan daarligt hoste lidt i telefonen uden hun er sikker paa, at jeg skal til laege og have pencilin, og tjekkes for kraeftsygdomme ect. og ringer efterfolgende hver dag for at sporge om jeg nu HAR husket c-vitaminerne

Anmeld

22. januar 2011

Miamaja

Albertesmor skriver:

ja der er da også lige blevet fundet sprængstoffer i et lejlighedskompleks herhjemme.

Hvor bor i henne af siden du skulle have været på weekend i SF?? SF er bare den skønneste by

Jamen vi bor ca. 2 timer fra Lake Tahoe(SKI omraade), 3 timer fra carmel (der hvor clint eastwood og doris day bor) og ca. 2 timer fra SFO (min mand er meget privat og vil ikke have jeg giver for mange privat oplysninger paa nettet, saa kan ikke naevne by navnet). Jeg EEEElsker san fransisco!!!, og vi tager tit paa weekendtur der henne med samtlige vovser i bilen, og bruger dagen paa at gaa rundt i china town og kikke alle de underlige smaa kioasker med friske andefodder, mystiske urter der helbreder alle sygdomme og masse af billige plastisk happen gut osv osv. og nede ved havnen og kikke homoseksuelle (sagt liidt i sjov men der ER bare mange homoseksuelle i sfo) og maager, hvor efter vi ender dagen med at spise kinesisk paa 'brandy hoes' (SUPER namme nam) og saa checke ind paa det saedvanlige hotel memorial. Det har vaeret rutinen fra jeg datede min mand for 10 aar siden og foer vi fik barn.hehe

Saa jeg maa hygge hjemme istedet denne omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.