Til jer med drenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Men hvad gør man egentlig så, i forhold til når bleen skal på? Venter? Eller?

Jeg plejer (lyder forkert i denne sammenhæng) at lægge bleen forsigtigt over tissemanden, eller hvis tiden er der (det ikke er på arbejde fx) vente med at lukke bleen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg plejer (lyder forkert i denne sammenhæng) at lægge bleen forsigtigt over tissemanden, eller hvis tiden er der (det ikke er på arbejde fx) vente med at lukke bleen..

Jeg må sige, at det også lyder helt forkert at spørge. Men tog chancen og håbede ikke noget ville føle indlægget var "mistænksomt!".

Men tak for svaret på det også..

Så fik jeg svar på noget idag også, og skal ikke gå i seng med en masse tanker om noget

Godnat og god weekend

Anmeld

21. januar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Jeg må sige, at det også lyder helt forkert at spørge. Men tog chancen og håbede ikke noget ville føle indlægget var "mistænksomt!".

Men tak for svaret på det også..

Så fik jeg svar på noget idag også, og skal ikke gå i seng med en masse tanker om noget

Godnat og god weekend

Måden du har skrevet på er jo ret sober, så jeg synes i hvert fald ikke det er et mistænkeligt indlæg

Det er altid rart at lære noget nyt, god nat og weekend til dig også!

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Måden du har skrevet på er jo ret sober, så jeg synes i hvert fald ikke det er et mistænkeligt indlæg

Det er altid rart at lære noget nyt, god nat og weekend til dig også!

Det er godt

Tak for det!

Anmeld

21. januar 2011

LR85

Jeg kan huske a jeg undrede mig meget over den her lille bitte tissemand som pludselig blev hård. Men som skrevet tidligere, så er det bare blodtilførslen der gør det.

Den bliver jo ikke ekstra størrelse eller står op i luften, så en ble tager man jo bare på som alle andre gange.

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Jeg kan huske a jeg undrede mig meget over den her lille bitte tissemand som pludselig blev hård. Men som skrevet tidligere, så er det bare blodtilførslen der gør det.

Den bliver jo ikke ekstra størrelse eller står op i luften, så en ble tager man jo bare på som alle andre gange.

hihi, jeg kan også godt forestille jeg ville fnise og kigge lidt, hvis jeg fik en søn og når jeg ville opdage det for første gang.. Sådan en lille sød tissemand, der stritter lidt..

Men tak for svar, vi havde vidst bare ikke lige tænkt ordentligt over det

Anmeld

21. januar 2011

LR85

Anonym skriver:

hihi, jeg kan også godt forestille jeg ville fnise og kigge lidt, hvis jeg fik en søn og når jeg ville opdage det for første gang.. Sådan en lille sød tissemand, der stritter lidt..

Men tak for svar, vi havde vidst bare ikke lige tænkt ordentligt over det

jeg blev godt nok også lidt forskækket da jeg overhoved ikke var informeret om a det kunne ske. troede strakt a der var noget i vejen eller min søn havde for mange hormoner eller lign.

Men det er jo ikke en ophidselse eller lign for ham, bare noget fysiologisk... Kan forresten fortælle a det ikke sker så meget mere, mest da han var helt lille. Han er 11 måneder nu.

Anmeld

21. januar 2011

Polkaprik

Jeg synes da nok at den stritter de gange jeg har oplevet det med små drengebørn!

Så jeg plejer også at vente lidt hvis tiden er til det ellers prøver jeg på at ligge bleen således at tissemanden ikke ligger opad for så går det bare galt næste gang de tisser..lol

Michelle

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg blev godt nok også lidt forskækket da jeg overhoved ikke var informeret om a det kunne ske. troede strakt a der var noget i vejen eller min søn havde for mange hormoner eller lign.

Men det er jo ikke en ophidselse eller lign for ham, bare noget fysiologisk... Kan forresten fortælle a det ikke sker så meget mere, mest da han var helt lille. Han er 11 måneder nu.

Ja nemlig, tror også jeg ville blive glad for den informationm hvis ikke jeg vidste det. Så er da glad for jeg nu ved det, i forhold til hvis jeg får en dreng på et tidspunkt.. Der er altså lidt mere at se til, end en pige hihi..

Nå okay, det var da mystsk, hvorfor den pludselig ikke gør det mere så.. Hmm.. Men det er da helt sikkert helt normalt!

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Polkaprik skriver:

Jeg synes da nok at den stritter de gange jeg har oplevet det med små drengebørn!

Så jeg plejer også at vente lidt hvis tiden er til det ellers prøver jeg på at ligge bleen således at tissemanden ikke ligger opad for så går det bare galt næste gang de tisser..lol

Michelle

Hihi, hvor kan jeg bare godt forestille mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.