Til jer med drenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.244 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Anonym trådstarter

Mig og min kusine, kom idag til at snakke om, om drengebørns tissemand pludselig kan blive stiv når de er helt små. Altså uden grund, men lige som mænds kan blive det når de står op om morgenen. Eller om det først er en muskel der udvikles når de bliver ældre..?

Grunden til denne snak er at jeg er bekendt med en lille pige der i en meget meget tidlig alder, har fundet ud af, at egen berøring kan føre til noget der kilder.. (Det skal siges, at hun i forvejen ikke er heeelt klar i hovedet)

Og så faldt snakken kort på det her omkring drengebørn. Ja, jeg aner det ikke idet jeg har en pige..

(Er lige ano pga pigen, og jeg ikke ved hvem der ser med, håber i forstår )

Nu håber jeg virkelig ikke, at jeg støder noget med mit spørgsmål, vi undrede os bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Aves.

Det gør den bare...fra de er små...præcis som mænd uden de rører den og også hvis de rører den...det er jo blod der kommer ud i den..

Anmeld

21. januar 2011

sarahb

Anonym skriver:

Mig og min kusine, kom idag til at snakke om, om drengebørns tissemand pludselig kan blive stiv når de er helt små. Altså uden grund, men lige som mænds kan blive det når de står op om morgenen. Eller om det først er en muskel der udvikles når de bliver ældre..?

Grunden til denne snak er at jeg er bekendt med en lille pige der i en meget meget tidlig alder, har fundet ud af, at egen berøring kan føre til noget der kilder.. (Det skal siges, at hun i forvejen ikke er heeelt klar i hovedet)

Og så faldt snakken kort på det her omkring drengebørn. Ja, jeg aner det ikke idet jeg har en pige..

(Er lige ano pga pigen, og jeg ikke ved hvem der ser med, håber i forstår )

Nu håber jeg virkelig ikke, at jeg støder noget med mit spørgsmål, vi undrede os bare...

helt fra nyfødt kan den blive stiv...
Meget mærkeligt at skrive det på den måde. Men det er rigtigt..

Anmeld

21. januar 2011

Kindfed

Det er altså helt normalt (om ikke noget man håber, de nøjes med at gøre derhjemme ). Og altså normalt for både piger og drenge, også selvom de er helt sunde oveni .

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det gør den bare...fra de er små...præcis som mænd uden de rører den og også hvis de rører den...det er jo blod der kommer ud i den..

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Har da egentlig aldrig tænkt over det med blodet.. Tak for svar.. Så blev vi da så meget klogere..

Anmeld

21. januar 2011

Thereseh

Yeps. Den kan vist blive erigeret allerede i fosterstadiet, har jeg hørt.

Det er også helt normalt at små piger, kan synes det kan kilde, hvis de rører sig eller sådan noget  Der går dog flere år før de blir' sexuelt bevidste, men derfor "virker delene" dernede jo stadig. 

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

helt fra nyfødt kan den blive stiv...
Meget mærkeligt at skrive det på den måde. Men det er rigtigt..

Ja, jeg følte mig også en smule klam da jeg havde trykket på opret indlæg, for det var egentlig en lidt underlig måde at spørge på, men hvordan spørg man ellers når man ikke ved det

Men tak for svaret.. Det var bare det vi ville vide..

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Det er altså helt normalt (om ikke noget man håber, de nøjes med at gøre derhjemme ). Og altså normalt for både piger og drenge, også selvom de er helt sunde oveni .

Okay, ja, men hende her ER ikke helt klar.. Men ja, er da næsten også godt klar over, at "normale" børn ville kunne finde ud af det..

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Thereseh skriver:

Yeps. Den kan vist blive erigeret allerede i fosterstadiet, har jeg hørt.

Det er også helt normalt at små piger, kan synes det kan kilde, hvis de rører sig eller sådan noget  Der går dog flere år før de blir' sexuelt bevidste, men derfor "virker delene" dernede jo stadig. 

Tak, det ord kan jeg bedre lide end stiv!!!!!

Ja, det er rigtigt nok. Det har vi da bare slet ikke lige tænkt over.. Men måske nok bare tænkt, at den kun kan blive det, hvis mænd bliver seksuelt ophidset, men når de så sover, har de det måske i underbevidstheden.. (Ej, okay, så må det være nogen gode drømme alle mænd har inden de vågner )

Ej, jeg ved det ikke, det undrede os bare

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Men hvad gør man egentlig så, i forhold til når bleen skal på? Venter? Eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.