min 1. kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Ayasmor

noname skriver:

Mange tak - er det svært da???

du får det ikke ikke til at se sådan ud.. min første kage var ihvertfald ikke så flot, så .. der må ligge et naturtalent bag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Risen

noname skriver:

Mange tak Jow, de må godt have den her størrelse i LAAAAAAANG tid endnu, hvor sidder deres "vokse pause knap" henne????

Ja det kunne være dejligt !  

Anmeld

21. januar 2011

NoName

Baagøe skriver:

Hvor er den smuk

Mange tak, ja den er bare kedelig hvid, fordi.. jaah jeg ikke lige fik købt noget farve, da jeg jo ikke lige vidste om det var noget jeg kunne finde ud af og måske vil gøre mere i...

Anmeld

21. januar 2011

Jibbe

Den er super flot! Vildt at kunne lave det! Jeg har slet ikke tålmodighed til noget lign. Og tillykke med Caroline. Hun er godt nok lækker!

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

noname skriver:

hmm ja her er den så... min aller første kage...

håber den smager godt, men det finder vi først ud af i morgen aften... Og kagen er til min lille bølle som blir OMG 6 mdr. i morgen

Hvor er den bare fiiiiin søde!!!

Lene

Anmeld

21. januar 2011

NoName

Ayasmor skriver:

du får det ikke ikke til at se sådan ud.. min første kage var ihvertfald ikke så flot, så .. der må ligge et naturtalent bag

HAHAHAHAHA naturtalent - næppe

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

noname skriver:

hmm ja her er den så... min aller første kage...

håber den smager godt, men det finder vi først ud af i morgen aften... Og kagen er til min lille bølle som blir OMG 6 mdr. i morgen

Hvor er det en fin kage! 

Anmeld

21. januar 2011

NoName

ønskebarn74 skriver:

Hvor er den bare fiiiiin søde!!!

Lene

Mange tak det har også taget hele dagen bogstavelig talt...

Anmeld

21. januar 2011

NoName

MoarJ skriver:

Hvor er det en fin kage! 

Mange takker

Anmeld

21. januar 2011

NoName

Den er super flot! Vildt at kunne lave det! Jeg har slet ikke tålmodighed til noget lign. Og tillykke med Caroline. Hun er godt nok lækker!

Altså søde, det sværeste ved kagen var faktisk indholdet... det udenom er ikke så slemt... det kan du saaagtens... bare se at komme i gear - og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.