Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hmm ja her er den så... min aller første kage...
håber den smager godt, men det finder vi først ud af i morgen aften... Og kagen er til min lille bølle som blir OMG 6 mdr. i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er da vildt flot!!!
Jeg syntes du er for sej, at du laver sådan en kage som din allerførste! Min første så ikke så pæn ud!
noname skriver: hmm ja her er den så... min aller første kage... håber den smager godt, men det finder vi først ud af i morgen aften... Og kagen er til min lille bølle som blir OMG 6 mdr. i morgen
WAUW!!!
WOW hvor er du god! simpelthen så flot! Tillykke med din lille trold ! Det sku en dejlig alder de har nu ikke?
super godt gået...!!! den er skisme flot.. vildt at du har fået den så glat i første hug
Risen skriver: WOW hvor er du god! simpelthen så flot! Tillykke med din lille trold ! Det sku en dejlig alder de har nu ikke?
Mange tak Jow, de må godt have den her størrelse i LAAAAAAANG tid endnu, hvor sidder deres "vokse pause knap" henne????
Ayasmor skriver: super godt gået...!!! den er skisme flot.. vildt at du har fået den så glat i første hug
Mange tak - er det svært da???
Hvor er den smuk
Chatarina skriver: WAUW!!!
taark
Valkyrien skriver: Den er da vildt flot!!! Jeg syntes du er for sej, at du laver sådan en kage som din allerførste! Min første så ikke så pæn ud!
Mange tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128