Hjælp han har ikke spist i 7dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

<3

Lene-Oliver skriver:

han vejede 13,9 inden det her, så nej han er ikke vildt stor. Jeg har prøvet at logge med is, slik og alt det mad han plejer og være meget begejstret for og intet hjælper, han kigger bare på maden og siger så nej og går fra bordret. (har også prøvet at holde ham ved bordret men der hjælper bestemt slet ikke)

Jeg syntes bare man føler sig helt fortabt når lægerne tager så let på det. Uden at overdrive så ligner han virkelig de børn fra afrika, man kan se alle knogler og hans mave er helt oppustet

Hold da op jeg ville ringe til lægen og slå i bordet! For det kan da ikke være rigtigt at han skal tabe sig så meget uden at en åbenlys grund?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Lene-Oliver

bullerbassen skriver:

Har han slet ikke spist ???? Drikker han ??

Ja jeg ville nok også ringe til lægen med det samme..

Det lyder da mærkeligt børn stopper jo ikke bare med at spise, der må jo være et eller andet galt

Han har på de 7dage sammenlagt spist

1 banan, 1 frugtstang og 1/2 rugbrød.

Han drikker helt fint (lægen sagde at så længe han drak væske og så frisk ud var hun ikke bekymret)

Anmeld

21. januar 2011

bullerbassen

Lene-Oliver skriver:

Han har på de 7dage sammenlagt spist

1 banan, 1 frugtstang og 1/2 rugbrød.

Han drikker helt fint (lægen sagde at så længe han drak væske og så frisk ud var hun ikke bekymret)

Det er godt nok ikke meget  Ville bestemt kontakte lægen igen - han skal jo ikke gå uden mad ..

Og da slet ikke når han taber sig så meget

Anmeld

22. januar 2011

Lene-Oliver

Opdatering:

Vi er lige kommet hjem fra vagtlægen og som forventet ville de intet gøre da han drikker fint med væske.

Så vi blev sendt hjem med besked om at kontakte egen læge mandag hvis det fortsætter.

Anmeld

22. januar 2011

frkrbj

Det er godt nok ikke nemt Sørg for at får godt at drikke. Ved de helst ikke tager børn ol. ind i weekender da der alligevel ikke bliver gjordt så meget der. Men mandag synes jeg helt klart du skal få en henvisning til børneambulatorium. Held og lykke med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.