frkrbj skriver:
årh det er hårdt så
Min datter på 2 år og 3 mdr vejer vel de 11 kg nu. Hun taber sig hurtigt ved sygdom da hun mister appetitten. Vi går så til kontrol på sygehuset i forvejen og det er en tryghed. Men det var en sej kamp at komme dertil via læger osv, den sædvanlige med "bare" en virus du ved
Jeg synes du skal gå din læge på klingen og sige du er bekymret ang hans vægt. Det er RIGTIG meget han har tabt sig jo. Forlang evt en henvisning til børneambulatorium. Det var det eneste der hjalp her, og de tag os seriøst.
tror vores problem ligger i at uanset hvor syg han er, er han altid super frisk. Han virker ikke syg og det er tit det de dømmer ham ud fra.
sidst vi var ved lægen blev vi sendt hjem 10 gange med den besked med at det var en virus og til sidst fik jeg dem overtalt til en MR scanning og det viste sig så at han havde en infektion i knoglerne som skulle behandles med det samme. dengang var vi indlagt i halvanden måned.
Han ligger og sover nu, men planen er at jeg ringer til vagtlægen i morgen tidlig, så må de gøre noget eller sende os til børneafd.
men hold op hvor føler man sig magtesløs når de ikke vil gøre noget ved det
Anmeld