strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Maja88

Low skriver:

Det ved jeg ikke helt. Jeg ved de bliver mere utydelig med årene 

ja det gør de heldigvis. men var nu bare om jeg kunne forhindre de blev mørke.. synes bare det er vildt det gik så stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

2babygirls

Maja88 skriver:

jamen jeg har et strækmærke lige ved siden af navlen. og det er kun  en ærts størrelse som er mørkt.

dem jeg har på inderlåret er mørkere nogen dage hvis jeg bliver kold.. og dem har jeg overhovedet ikke kløet i..

men det er lige der hvor baby holder sine fødder og hænder sammen og tænker om det er fordi der er konstant tryk på det sted.

Tror ikke det er babys skyld, men din hud der ikke kan følge med  smør heller end at klø i dem.. måske det hjælper

Anmeld

21. januar 2011

Low

Maja88 skriver:

ja det gør de heldigvis. men var nu bare om jeg kunne forhindre de blev mørke.. synes bare det er vildt det gik så stærkt

Jeg ved du kan smøre dem med mavecreme eller mandel olie men det går ikke at du ikke får strækmærker. Det hjælper huden til ikke at være så irriteret

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Low skriver:

Jeg ved du kan smøre dem med mavecreme eller mandel olie men det går ikke at du ikke får strækmærker. Det hjælper huden til ikke at være så irriteret

jamen var egentlig ikke fordi det kløede men kløede mig bare sådan hen af maven.. uden nogen grund faktisk. men fortryder jeg da nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.