strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Maja88

springer strækmærker yderligere hvis man klør i dem??

kløede mig lige hurtigt på maven og så det ene strækmærke jeg har på maven er efterfølgende blevet meget mere mørkt og tydeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Low

Maja88 skriver:

springer strækmærker yderligere hvis man klør i dem??

kløede mig lige hurtigt på maven og så det ene strækmærke jeg har på maven er efterfølgende blevet meget mere mørkt og tydeligt.

Det gjorde mine ikke. De kom lige så stille med tiden og jeg kløede mig over  alt næsten 

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Low skriver:

Det gjorde mine ikke. De kom lige så stille med tiden og jeg kløede mig over  alt næsten 

ok er bare mærkeligt det bare lige pludselig ja vi snakker 30 sekunder, i toppen gik fra sølv til blodsprængt

Anmeld

21. januar 2011

Low

Maja88 skriver:

ok er bare mærkeligt det bare lige pludselig ja vi snakker 30 sekunder, i toppen gik fra sølv til blodsprængt

Er den blevet større eller bare mere kraftig i farven?

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Low skriver:

Er den blevet større eller bare mere kraftig i farven?

bare mere kraftig og det der er blevet mere kraftig i farven er en ærts størrelse... og det var vitterligt på 30 sekunder det skete. for havde lige kigget på maven og da jeg 30 sekunder lige rettede på tøjet såå ja

Anmeld

21. januar 2011

Low

Maja88 skriver:

bare mere kraftig og det der er blevet mere kraftig i farven er en ærts størrelse... og det var vitterligt på 30 sekunder det skete. for havde lige kigget på maven og da jeg 30 sekunder lige rettede på tøjet såå ja

Jeg tror det er meget normalt at de bliver ekstra mørke når man klør i dem

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Low skriver:

Jeg tror det er meget normalt at de bliver ekstra mørke når man klør i dem

bliver de så ved med at være mørke??

Anmeld

21. januar 2011

2babygirls

Min søster kløede sig også voldsom på maven, og hun ligner bogstavlig talt en brandmand med store tykke strækmærker, men ved ikke om det er genetisk eller hvad der gør at de bliver store og grimme.

Jeg kløede ikke på mave, men smurte mig når det var irritabel, og har kune fået bitte små hvide streger som er omkring navlen. Så de er heldigvis til at leve med. Så dem først da jeg havde født og huden trak sig.

Anmeld

21. januar 2011

Low

Maja88 skriver:

bliver de så ved med at være mørke??

Det ved jeg ikke helt. Jeg ved de bliver mere utydelig med årene 

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Tina&Martin skriver:

Min søster kløede sig også voldsom på maven, og hun ligner bogstavlig talt en brandmand med store tykke strækmærker, men ved ikke om det er genetisk eller hvad der gør at de bliver store og grimme.

Jeg kløede ikke på mave, men smurte mig når det var irritabel, og har kune fået bitte små hvide streger som er omkring navlen. Så de er heldigvis til at leve med. Så dem først da jeg havde født og huden trak sig.

jamen jeg har et strækmærke lige ved siden af navlen. og det er kun  en ærts størrelse som er mørkt.

dem jeg har på inderlåret er mørkere nogen dage hvis jeg bliver kold.. og dem har jeg overhovedet ikke kløet i..

men det er lige der hvor baby holder sine fødder og hænder sammen og tænker om det er fordi der er konstant tryk på det sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.