Aftensmad fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

otlitrom

Vi skal have rester fra igår. Lasagne og hvidløgflutes. Til dessert skal vi have pandekager med is.... Dem glæder jeg mig mest til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Maja88

TykkeTrunteMor skriver:

Jeg håber på og kunne overtale manden til Mc D da vi er alene hjemme

iiiih mc d.. det kunne jeg godt lige have..

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Vi skal have rester fra igår. Lasagne og hvidløgflutes. Til dessert skal vi have pandekager med is.... Dem glæder jeg mig mest til

Ej altså! Nu bliver jeg jo helt lækkersulten efter pandekager!!!

Jeg skal nok ikke brokke mig for meget! Har nemlig rundstykker, crossainter og fastelavnsboller i ovnen til en lille gang brunch med søster, svoger og niecen og nevøen imorgen  hehe

Anmeld

21. januar 2011

FamilienSørensen

Jeg kunne rigtig godt tænke mig bøf stroganoff eller gullash i dag med kartoffel mos comfort food Når man ikke må få alkohol under fødslen betyder det så også sådan noget som whisky sause og andet vin der er i mad lavning. Synes man hører at alkoholen bliver fordampet hvor kun smagen er tilbage?

Anmeld

21. januar 2011

Filippa & Liva

kitty skriver:

uuuuh... pandekager med is....

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Jeg kunne rigtig godt tænke mig bøf stroganoff eller gullash i dag med kartoffel mos comfort food Når man ikke må få alkohol under fødslen betyder det så også sådan noget som whisky sause og andet vin der er i mad lavning. Synes man hører at alkoholen bliver fordampet hvor kun smagen er tilbage?

Altså jeg ville gøre det.

Det er jo helt op til sig selv, men et glas vin i ny og næ skader jo heller ikke. Så hvis du har det godt med det og føler det er okay, så gør det!

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

BigBabyWish skriver:

uuuuh... pandekager med is....

Ja, jeg har tænkt på pandekager i over en uge nu. Og så var jeg på vægten idag, og har stadig ikke taget noget særligt på, selvom jeg er i 19. uge.. Så NU sku det være! Det er altid godt med undskyldninger for sig selv

Anmeld

21. januar 2011

Filippa & Liva

Vi skal have tarteletter med høns i asparges..

Og nu har jeg sendt manden ned efter is og æg, så jeg kan lave pandekager med is til dessert..  bliver jo inspireret af al den mad snak..

Anmeld

21. januar 2011

FamilienSørensen

Valkyrien skriver:

Altså jeg ville gøre det.

Det er jo helt op til sig selv, men et glad vin i ny og næ skader jo heller ikke. Så hvis du har det godt med det, så gør det!

Nej ellers tak er ikke den store vindrikker, kom bare til at tænke på hvordan tingene forholder sig i mad

Anmeld

21. januar 2011

Filippa & Liva

kitty skriver:

Ja, jeg har tænkt på pandekager i over en uge nu. Og så var jeg på vægten idag, og har stadig ikke taget noget særligt på, selvom jeg er i 19. uge.. Så NU sku det være! Det er altid godt med undskyldninger for sig selv

hi hi jaa lige præcis.

så synes jeg bestemt også du har fortjent pandekager og især nu hvor du har tænkt på dem i over en uge!

jeg har også lige sendt manden ned efter de sidste ingredienser, så vi også kan få pandekager, nu har jeg dem på hjernen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.