kitty skriver:
Tillykke, Mætsen! (ja, det hedder du lidt i mit hovede
)
Hvor dejligt det gik godt - selvfølgelig gjorde det det! Men liiidt tosset, at de ikke havde styr på det med tiderne?
Og dildoscanneren? Det var da et dejligt bekendtskab. Har du givet den et navn?
Hvordan reagerede Niller? Gik han helt i selvsving og smilede hele dagen?
Jeg glæder mig til at se dig og den 1-værelses til Sols fest! Og Niller! Han kommer jo med. Han er mere mand end bjørnen!!

Ved ikke om Niller er mere mand end bjørnen, men jeg er ikke i stand til at køre bil og kaste op samtidig, så han havde ikke så meget at sige.
Ej, han vil gerne møde alle jer, jeg snakker så meget om.
Jeg har endnu ikke givet dillerscanneren et navn, da jeg håber at det var et meget kort bekendtskab jeg gjorde mig der. Må indrømme at det ikke lige var min kop te, men det er det vel ikke for nogen.
Efter scanningen smuttede Niller på arbejde, og fortalte alle at han skulle være far. Her i weekenden har vi brugt lang tid på bare at sidde og kigge på billederne, og Niller har scannet dem ind, så de ligger på hans computer, og de kan blive sendt til bedsteforældrene.
Og hov, jeg drømte faktisk om dig i nat. Jeg drømte at vi var til Sol´s navngivningsfest, og så kom du og jeg gav dig en kæmpe krammer. Du var meget sød i drømmen, ligesom du er på skrift.
Anmeld