NF scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

ChatH

Metchen skriver:

Så har vi været til nakkefolds scanning, og det var en vild oplevelse.

Vi kom ud på Hvidovre hospital fem minutter før vores tid, og chekkede ind hos damen i receptionen. Derefter fik vi besked på at vente, til der blev kaldt på os. Det gjorde der så bare IKKE. De have på en eller anden måde registreret mig som allerede værende inde til scanning, så da Niller efter 45 min. spurgte om det snart var os, så kunne hun fortælle at jeg da var i fuld gang med at blive scannet...

Det endte med at vi kom til en time og 15 minutter efter vores rigtige tid, og så gjorde det jo intet at vi skulle vente. FOr det var SÅ fantastisk at se babyen, der lå og vinkede til os, åbnede og lukkede munden og møffede rundt inde i maven. Vi så også hjertet banke, og de to hjernehalvdele (meeeget klog baby er jeg sikker på). Og så var der jo lige den lille bonus at jeg blev scannet med den fabelagtige dildoscanner. Så bliver det ikke bedre...

Risikoen for downs syndrom er 1:14077, og alt var bare fjong. JEg har fået en ny termin, der hedder 25. juli, i stedet for 28. juli. Så nu er jeg 13+4. Sådan.

Vi har stadig ikke fortalt det til særlig mange, så jeg glæder mig til at mødes med mine venner og fortælle at jeg er knocked up. My eggo is preggo.

Nu vil jeg snuppe en lille (kæmpe) tillægslur, og nyde at der er liv i maven.

Kram fra Mette og fimpefisen.

ÅHHH hvor er det godt søde.. tillykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Klitgaard

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

22. januar 2011

ooo

Chatarina skriver:

ÅHHH hvor er det godt søde.. tillykke med det

Tusind tak.

Anmeld

22. januar 2011

ooo

Klitgaard skriver:

Kæmpe stort tillykke

Tarkkk.

Anmeld

22. januar 2011

Barbamama

Dejligt indlæg. Og åh den der forfærdelige scanner. Det er så klamt når den skal ud igen! SWUUUP!  He he min mor var med til den ene scanning og hun kunne se på mig hvordan det føltes  Men DEJLIGT at det var en god scanning selvom I måtte vente på den!

Anmeld

23. januar 2011

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Så har vi været til nakkefolds scanning, og det var en vild oplevelse.

Vi kom ud på Hvidovre hospital fem minutter før vores tid, og chekkede ind hos damen i receptionen. Derefter fik vi besked på at vente, til der blev kaldt på os. Det gjorde der så bare IKKE. De have på en eller anden måde registreret mig som allerede værende inde til scanning, så da Niller efter 45 min. spurgte om det snart var os, så kunne hun fortælle at jeg da var i fuld gang med at blive scannet...

Det endte med at vi kom til en time og 15 minutter efter vores rigtige tid, og så gjorde det jo intet at vi skulle vente. FOr det var SÅ fantastisk at se babyen, der lå og vinkede til os, åbnede og lukkede munden og møffede rundt inde i maven. Vi så også hjertet banke, og de to hjernehalvdele (meeeget klog baby er jeg sikker på). Og så var der jo lige den lille bonus at jeg blev scannet med den fabelagtige dildoscanner. Så bliver det ikke bedre...

Risikoen for downs syndrom er 1:14077, og alt var bare fjong. JEg har fået en ny termin, der hedder 25. juli, i stedet for 28. juli. Så nu er jeg 13+4. Sådan.

Vi har stadig ikke fortalt det til særlig mange, så jeg glæder mig til at mødes med mine venner og fortælle at jeg er knocked up. My eggo is preggo.

Nu vil jeg snuppe en lille (kæmpe) tillægslur, og nyde at der er liv i maven.

Kram fra Mette og fimpefisen.

Nåååh det er så fantastisk at se den lille gav tyv i den 1-værelset (også selvom det er 2-4 gange om ugen bliver det ikke mindre fantastisk)

Og fantastisk tal du fik.

Grinede lige lidt da Niller fik besked om du var fuld gang med at blive scannet, thihi lidt sved på panden fik han vel der ;)

Og ja selvfølelig er det en MEGET klog bebes derinde, det er jo en NS-baby!!!

Mangler vi ikke at se den 1-værelset???

Knus herfra.

Anmeld

23. januar 2011

ooo

Rose <3 skriver:

Nåååh det er så fantastisk at se den lille gav tyv i den 1-værelset (også selvom det er 2-4 gange om ugen bliver det ikke mindre fantastisk)

Og fantastisk tal du fik.

Grinede lige lidt da Niller fik besked om du var fuld gang med at blive scannet, thihi lidt sved på panden fik han vel der

Og ja selvfølelig er det en MEGET klog bebes derinde, det er jo en NS-baby!!!

Mangler vi ikke at se den 1-værelset???

Knus herfra.

Jeg har besluttet mig for at skåne omverden for billeder af den 1-værelses. Det er ikke et kønt syn...

Kommer du den 13. til Trine og Sørens kaf´og ka´e? For så kan du se maven, og jeg kan måske få fornøjelsen af både dig og Malutten? Se det ville jo ikke være dårligt!

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

Tillykke, Mætsen! (ja, det hedder du lidt i mit hovede )

Hvor dejligt det gik godt - selvfølgelig gjorde det det! Men liiidt tosset, at de ikke havde styr på det med tiderne?

Og dildoscanneren? Det var da et dejligt bekendtskab. Har du givet den et navn?

Hvordan reagerede Niller? Gik han helt i selvsving og smilede hele dagen?

Jeg glæder mig til at se dig og den 1-værelses til Sols fest! Og Niller! Han kommer jo med. Han er mere mand end bjørnen!!

Anmeld

23. januar 2011

ooo

kitty skriver:

Tillykke, Mætsen! (ja, det hedder du lidt i mit hovede )

Hvor dejligt det gik godt - selvfølgelig gjorde det det! Men liiidt tosset, at de ikke havde styr på det med tiderne?

Og dildoscanneren? Det var da et dejligt bekendtskab. Har du givet den et navn?

Hvordan reagerede Niller? Gik han helt i selvsving og smilede hele dagen?

Jeg glæder mig til at se dig og den 1-værelses til Sols fest! Og Niller! Han kommer jo med. Han er mere mand end bjørnen!!

Ved ikke om Niller er mere mand end bjørnen, men jeg er ikke i stand til at køre bil og kaste op samtidig, så han havde ikke så meget at sige. Ej, han vil gerne møde alle jer, jeg snakker så meget om.

Jeg har endnu ikke givet dillerscanneren et navn, da jeg håber at det var et meget kort bekendtskab jeg gjorde mig der. Må indrømme at det ikke lige var min kop te, men det er det vel ikke for nogen.

Efter scanningen smuttede Niller på arbejde, og fortalte alle at han skulle være far. Her i weekenden har vi brugt lang tid på bare at sidde og kigge på billederne, og Niller har scannet dem ind, så de ligger på hans computer, og de kan blive sendt til bedsteforældrene.

Og hov, jeg drømte faktisk om dig i nat. Jeg drømte at vi var til Sol´s navngivningsfest, og så kom du og jeg gav dig en kæmpe krammer. Du var meget sød i drømmen, ligesom du er på skrift.

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Ved ikke om Niller er mere mand end bjørnen, men jeg er ikke i stand til at køre bil og kaste op samtidig, så han havde ikke så meget at sige. Ej, han vil gerne møde alle jer, jeg snakker så meget om.

Jeg har endnu ikke givet dillerscanneren et navn, da jeg håber at det var et meget kort bekendtskab jeg gjorde mig der. Må indrømme at det ikke lige var min kop te, men det er det vel ikke for nogen.

Efter scanningen smuttede Niller på arbejde, og fortalte alle at han skulle være far. Her i weekenden har vi brugt lang tid på bare at sidde og kigge på billederne, og Niller har scannet dem ind, så de ligger på hans computer, og de kan blive sendt til bedsteforældrene.

Og hov, jeg drømte faktisk om dig i nat. Jeg drømte at vi var til Sol´s navngivningsfest, og så kom du og jeg gav dig en kæmpe krammer. Du var meget sød i drømmen, ligesom du er på skrift.

hvor sjovt med drømmen. Så må vi se, om den taler sandt Jeg har drømt meget om den dag også, allerede.. Og jeg har drømt noget lignende, netop om jeg skulle give kram, eller bare være "pæn" og give hånd... Nu må vi se, hvad det bliver til Jeg føler jo jeg kender Jer, selvom jeg aldrig har set Jer!

Jeg håber det bliver dit sidste bekendtskab med dildoscanneren. Jeg har nok hilst på den ca 15 gange.. Og jeg kan stadig ikke holde tanken ud Men meget "vænner" man sig til, som behandlingskvinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.