Så har vi været til nakkefolds scanning, og det var en vild oplevelse.
Vi kom ud på Hvidovre hospital fem minutter før vores tid, og chekkede ind hos damen i receptionen. Derefter fik vi besked på at vente, til der blev kaldt på os. Det gjorde der så bare IKKE. De have på en eller anden måde registreret mig som allerede værende inde til scanning, så da Niller efter 45 min. spurgte om det snart var os, så kunne hun fortælle at jeg da var i fuld gang med at blive scannet...
Det endte med at vi kom til en time og 15 minutter efter vores rigtige tid, og så gjorde det jo intet at vi skulle vente. FOr det var SÅ fantastisk at se babyen, der lå og vinkede til os, åbnede og lukkede munden og møffede rundt inde i maven. Vi så også hjertet banke, og de to hjernehalvdele (meeeget klog baby er jeg sikker på). Og så var der jo lige den lille bonus at jeg blev scannet med den fabelagtige dildoscanner. Så bliver det ikke bedre...
Risikoen for downs syndrom er 1:14077, og alt var bare fjong. JEg har fået en ny termin, der hedder 25. juli, i stedet for 28. juli. Så nu er jeg 13+4. Sådan.
Vi har stadig ikke fortalt det til særlig mange, så jeg glæder mig til at mødes med mine venner og fortælle at jeg er knocked up. My eggo is preggo.
Nu vil jeg snuppe en lille (kæmpe) tillægslur, og nyde at der er liv i maven.
Kram fra Mette og fimpefisen.
Anmeld