utålmodig- gider ikke mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg går i ballerinaer... Hellere fryse end have 4 plukveer før jeg er ude af døren.. Går så også kun til og fra bussen, så det er begrænset hvor meget jeg fryser på de korte stræk..

Tror det er meget normalt at være træt af at være gravid når man når så langt - afhængig af hvor plaget man er...

Jeg havde kvalme til og med uge 26, da den stoppede fik jeg problemer med mit bækken så jeg ikke kunne sidde ned uden smerter overhovedet. Da det begyndte at være i orden, blev mit blodtryk for højt og jeg havde hovedpine, ondt i maven og flimmer for øjnene og blev derfor tjekket for SSF. Indmellem nåede jeg også lige en glukosebelastning og et styrt på isen.

I mandags til JM blev min baby skønnet for lille, min livmoder var ikke vokset og jeg havde tabt 1½ kg på 2 uger. Derfor skulle jeg scannes i går, og dagene jeg ventede var nok de længste jeg længe har oplevet.

Men nu har jeg ikke kvalme mere, mit bækken er næsten tip-top, min baby har det perfekt, jeg har hverken sukkersyge eller SSF, men dog lidt plukveer og en hæmoride. Men jeg NYDER at være gravid nu. Nyder at mærke min lille dreng sparke og glæder mig til at se ham når HAN er færdig og klar Er 32 uger henne, og kan slet ikke forstå jeg kun mangler max 10 uger...

Det skal ikke lyde som om jeg overtager din tråd og gør den til "hav ondt af mig" tråd, det var bare for at vise hvor forskelligt det kan være at have det hårdt.. for jeg synes jeg har haft det hårdt indtil nu, men at det hele ligesom letter lidt nu, og jeg kan nå at nyde det og glæde mig. Uden at det betyder jeg ikke kan forstå du er utålmodig

Håber din lille trold når at lægge sig ordentligt til inden termin - mener det er omkring uge 36-37 man forsøger at vende/taler pks hvis de ikke vender rigtigt, så der er da lidt tid endnu!

jo de vender i uge 36+...

for mig lyder det skam heller ikke på du prøver at overtage. men kan da godt tænkes at hvis jeg havde haft en hård graviditet jeg nød det nu..

altså nyder skam at være gravid, for har ikke andre problemer end ikke at kunne binde sko og så har jeg det VILDT varmt.

men selvom jeg nyder graviditeten så er jeg samtidig vildt utålmodig og vil bare gerne se babyen nu..

med hensyn til det venderi..

altså skal ringe til fødegangen om 3 uger hvis jeg føler den stadig sidder op.. men hende scanningsjm sagde den havde siddet sådan i laaaaaaang tid(kunne hun se på hovedformen) så jeg skulle nok ikke regne med den gad at vende sig.. da den knap heller gad at flytte arme og ben til billeder...

jeg prøver alt hvad jeg kan for at vende den sig.. ligger med røven i vejret.. spiller dens musikbbamse nede ved numsen- i håb om den blivver nysgerrig og så vender sig derned.. men nu må vi se..lige nu er den ihvertfald stædig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

jo de vender i uge 36+...

for mig lyder det skam heller ikke på du prøver at overtage. men kan da godt tænkes at hvis jeg havde haft en hård graviditet jeg nød det nu..

altså nyder skam at være gravid, for har ikke andre problemer end ikke at kunne binde sko og så har jeg det VILDT varmt.

men selvom jeg nyder graviditeten så er jeg samtidig vildt utålmodig og vil bare gerne se babyen nu..

med hensyn til det venderi..

altså skal ringe til fødegangen om 3 uger hvis jeg føler den stadig sidder op.. men hende scanningsjm sagde den havde siddet sådan i laaaaaaang tid(kunne hun se på hovedformen) så jeg skulle nok ikke regne med den gad at vende sig.. da den knap heller gad at flytte arme og ben til billeder...

jeg prøver alt hvad jeg kan for at vende den sig.. ligger med røven i vejret.. spiller dens musikbbamse nede ved numsen- i håb om den blivver nysgerrig og så vender sig derned.. men nu må vi se..lige nu er den ihvertfald stædig

Jeg krydser for, at det er en lydig baby der når at vende sig rundt!

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg krydser for, at det er en lydig baby der når at vende sig rundt!

jo tak.... gør vi også selv, men jo flere krydsede fingre, jo bedre.

Anmeld

21. januar 2011

<3

Maja88 skriver:

hvordan fik du dem så af???

Legede tre år og sparkede dem af!

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Kirle skriver:

Legede tre år og sparkede dem af!

hehe godt så... kan være det er det jeg skal til at prøve--

Anmeld

21. januar 2011

<3

Maja88 skriver:

hehe godt så... kan være det er det jeg skal til at prøve--

Det er faktisk slet ikke så svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.