utålmodig- gider ikke mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Maja88

Hej piger!!!

nu håber jeg ikke i dømmer mig som dårlig gravid/kommende mor.

men er jeg den eneste som er ved at være utålmodig på den her lille baby...

er i dag 33+1 og ved godt den kære Baby Brodersen først er moden om 4 uger, men iiiiiiihhhh hvor gider jeg ikke mere.

1 er at jeg er spændt.

noget andet er jeg snart ikke kan tage sko på mere.. jeg føler mig som en radiator... er træt... iiih og er total i vildrede fordi bebser stadigvæk siddder op.

Er det normalt at nå dette punkt.. eller er jeg  total forkert på den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Melanie-Marie

Jeg siger bare: BARE DET VAR MIG...

Du er virkelig virkelig heldig, jeg glæder mig til jeg ikke kan tage sko på selv mere, iih hvor jeg glæder mig

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Melanie-Marie skriver:

Jeg siger bare: BARE DET VAR MIG...

Du er virkelig virkelig heldig, jeg glæder mig til jeg ikke kan tage sko på selv mere, iih hvor jeg glæder mig

tror bare det er noget andet når man står i det....

for jeg glædede mig også og er egentlig ikke stor i forhold til jeg gerne snart må føde--

men min baby sidder op og så fylder den altså bare lige lidt mere..

Anmeld

21. januar 2011

<3

Køb nogle støvler der er lettere at tage på eller balerina sko som man lige kan smutte i

Og jo har været der

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Kirle skriver:

Køb nogle støvler der er lettere at tage på eller balerina sko som man lige kan smutte i

Og jo har været der

så det er normalt at nå det punkt...

jeg har netop købt sko der er nemme at smutte i.. men kunne da godt tænke man skulle finde ballerinaerne frem.. det er bare lidt koldt endnu..

det skal lige siges. at det er ikke babyen jeg er træt af.

men glæder mig til den kommer ud.....

Anmeld

21. januar 2011

B&J

åhh stakkels dig.... hende jeg arbejde med da jeg var gravid hun var også gravid havde mega vand i kroppen syntes det var så synd for hende og især også for dig kan du slet ikke finde nogle sko der passer og er dejlige for dine fødder???

jeg tænkte øv øv øv da jeg skulle på barsel men også ja ja ja for det var sku tungt af gå rundt med stor mave og arbejde og stå på fra man kom til man gik ihhihihi

Håber tiden flyver hos dig også gerne en masse baby vee støv når tiden er inde

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

B&J skriver:

åhh stakkels dig.... hende jeg arbejde med da jeg var gravid hun var også gravid havde mega vand i kroppen syntes det var så synd for hende og især også for dig kan du slet ikke finde nogle sko der passer og er dejlige for dine fødder???

jeg tænkte øv øv øv da jeg skulle på barsel men også ja ja ja for det var sku tungt af gå rundt med stor mave og arbejde og stå på fra man kom til man gik ihhihihi

Håber tiden flyver hos dig også gerne en masse baby vee støv når tiden er inde

altså kan nemt passe mine sko. men det der med at bukke sig og binde dem eller tage dem af. gør ondt.

bruger trapper og stole osv til at hjælpe, men så de steder hvor der ingen er..ja OMG. det er jo en hel dagsrejse.

Anmeld

21. januar 2011

<3

Maja88 skriver:

så det er normalt at nå det punkt...

jeg har netop købt sko der er nemme at smutte i.. men kunne da godt tænke man skulle finde ballerinaerne frem.. det er bare lidt koldt endnu..

det skal lige siges. at det er ikke babyen jeg er træt af.

men glæder mig til den kommer ud.....

Ja det er koldt, havde selv nogle bamsestøvler lignende nogen, du ved hvor man kan få fat højt oppe ved skaftet og så lirke foden ind og så trække op

Ork ja det er helt normalt - ældre damer i svømmehallen har endda tilbudt at hjælpe mig ret så pinligt, og kæresten klippede mine tånegle fra uge ca. 28

Det er en af glæderne ved at være gravid man bare tager med

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

Kirle skriver:

Ja det er koldt, havde selv nogle bamsestøvler lignende nogen, du ved hvor man kan få fat højt oppe ved skaftet og så lirke foden ind og så trække op

Ork ja det er helt normalt - ældre damer i svømmehallen har endda tilbudt at hjælpe mig ret så pinligt, og kæresten klippede mine tånegle fra uge ca. 28

Det er en af glæderne ved at være gravid man bare tager med

hvordan fik du dem så af???

Anmeld

21. januar 2011

AnneBJ

Jeg går i ballerinaer... Hellere fryse end have 4 plukveer før jeg er ude af døren.. Går så også kun til og fra bussen, så det er begrænset hvor meget jeg fryser på de korte stræk..

Tror det er meget normalt at være træt af at være gravid når man når så langt - afhængig af hvor plaget man er...

Jeg havde kvalme til og med uge 26, da den stoppede fik jeg problemer med mit bækken så jeg ikke kunne sidde ned uden smerter overhovedet. Da det begyndte at være i orden, blev mit blodtryk for højt og jeg havde hovedpine, ondt i maven og flimmer for øjnene og blev derfor tjekket for SSF. Indmellem nåede jeg også lige en glukosebelastning og et styrt på isen.

I mandags til JM blev min baby skønnet for lille, min livmoder var ikke vokset og jeg havde tabt 1½ kg på 2 uger. Derfor skulle jeg scannes i går, og dagene jeg ventede var nok de længste jeg længe har oplevet.

Men nu har jeg ikke kvalme mere, mit bækken er næsten tip-top, min baby har det perfekt, jeg har hverken sukkersyge eller SSF, men dog lidt plukveer og en hæmoride. Men jeg NYDER at være gravid nu. Nyder at mærke min lille dreng sparke og glæder mig til at se ham når HAN er færdig og klar Er 32 uger henne, og kan slet ikke forstå jeg kun mangler max 10 uger...

Det skal ikke lyde som om jeg overtager din tråd og gør den til "hav ondt af mig" tråd, det var bare for at vise hvor forskelligt det kan være at have det hårdt.. for jeg synes jeg har haft det hårdt indtil nu, men at det hele ligesom letter lidt nu, og jeg kan nå at nyde det og glæde mig. Uden at det betyder jeg ikke kan forstå du er utålmodig

Håber din lille trold når at lægge sig ordentligt til inden termin - mener det er omkring uge 36-37 man forsøger at vende/taler pks hvis de ikke vender rigtigt, så der er da lidt tid endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.