Hæmoride :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Præcis. Og så synes jeg 170 kr er billigere sluppet, end et liv uden højre arm

Det kan godt være jeg husker forkert med prisen, men mener altså den er god nok.. Også lige udfra hvad jeg kan se på medicin.dk..

Især når man er højrehåndet

Jeg har også lige set den til 160 på medicin.dk, så jeg smider en mail af sted til lægen og håber han kan nå at udskrive det mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

<3

AnneBJ skriver:

Tænkte nok det gav et billede mere du kunne hygge dig med

Isterning var måske ikke helt dumt, det kan nok give lidt lindring "her og nu"... God fornøjelse med 3. billede...

TAK!

Anmeld

26. januar 2011

NoName

kitty skriver:

Jeg fik salven Proctosedyl. Brugte den i 2 dage, så var den lille lømmel væk. Og jeg har ikke set den igen... Det virkede overraskende hurtigt!

Det samme på mig, jeg fik den lille djævel under fødsel, men har ikke set skyggen af den siden...

Anmeld

26. januar 2011

Anonym

Jeg har også en hel del problemer med en udvendig hæmoride og hold da op det gør ondt ind i mellem. Jeg har fundet ud af at jeg ingen smerter får når jeg spiser "husk", det gør at afføringen bliver meget mere blød. Undskyld den malende beskrivelse.  Jeg kan ikke anbefale "husk" nok. Jeg tager det om morgenen ved at drysse et skefuld på yoghurt og spise det og dernæst en skefuld mere på yoghurten. Man skal spise det hurtigt så det ikke klumper i yoghurten.  Det fungere.

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Jeg har også en hel del problemer med en udvendig hæmoride og hold da op det gør ondt ind i mellem. Jeg har fundet ud af at jeg ingen smerter får når jeg spiser "husk", det gør at afføringen bliver meget mere blød. Undskyld den malende beskrivelse.  Jeg kan ikke anbefale "husk" nok. Jeg tager det om morgenen ved at drysse et skefuld på yoghurt og spise det og dernæst en skefuld mere på yoghurten. Man skal spise det hurtigt så det ikke klumper i yoghurten.  Det fungere.

Tak for dit råd - desværre var alle de råd afprøvet inden jeg skrev. Masser af væske, fiber og grønt, og har faktisk ikke haft almindelig afføring (hårdhedsmæssigt) mens den lille ven har været der. Sorry for detaljer.

Jeg fik en ny recept af lægen på Proctosedyl som Kitty foreslog. Har kun brugt det siden igår, men den gør ikke ondt mere Så langt så godt!

Anmeld

26. januar 2011

Sabina92

Eller prøv et wc besøg at lade være med at tørre dig, og så hop under bruseren og skyld dig godt med kold vand. Kulde gør de bliver mindre

Anmeld

26. januar 2011

Anonym

AnneBJ skriver:

Tak for dit råd - desværre var alle de råd afprøvet inden jeg skrev. Masser af væske, fiber og grønt, og har faktisk ikke haft almindelig afføring (hårdhedsmæssigt) mens den lille ven har været der. Sorry for detaljer.

Jeg fik en ny recept af lægen på Proctosedyl som Kitty foreslog. Har kun brugt det siden igår, men den gør ikke ondt mere Så langt så godt!

Jeg tænker også at "husk" er forebyggende... Det fungere her at spise "husk" men der er også et tilbagevendende problem som stort set er væk nu.  Håber snart du er ovre det..

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

Sabina92 skriver:

Eller prøv et wc besøg at lade være med at tørre dig, og så hop under bruseren og skyld dig godt med kold vand. Kulde gør de bliver mindre

Også gjort, men tak for forslaget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.