lilla Bumbo stol???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. januar 2011

2babygirls

http://cgi.ebay.com/BUMBO-Purple-Bumbo-NEW-Box-Shipping-NOW-/260719828689?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb41cded1

Ebay har den i lilla... nok lidt pricey... men hvis det skal være den, og det er sidste mulighed...

Ingen kvaler, far betaler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

misslea

LIZO skriver:

jeg har en lilla.. men den er så købt brugt.. men fik afvide at man ikke kan købe den i lilla i dk. desværrer..

øv altså... den er nemlig SÅ fin i lilla!!!

Har også ledt på dba.dk, for at se, om der evt. var nogle som solgte den dér... men næææh nej! Så jeg tænkte nok, at den ikke ville være særlig nem at opstøve ;-) 

Anmeld

21. januar 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

http://cgi.ebay.com/BUMBO-Purple-Bumbo-NEW-Box-Shipping-NOW-/260719828689?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb41cded1

Ebay har den i lilla... nok lidt pricey... men hvis det skal være den, og det er sidste mulighed...

Ingen kvaler, far betaler

Hahah... FEDT... det må jeg lige undersøge!!!!

TAAAAK

Anmeld

21. januar 2011

Sara_S

Jeg vil prøve at kigge i Ønskebørn, som Sarah Foged siger 

Jeg var derinde i sidste uge og de havde dem i mange farver... kan ikke lige huske om de havde en lilla  

Der er en Ønskebørn butik på Nørrebro, rigtig tæt på stationen!

Ellers sælger den lille børnebutik i Jorks Passage dem også... også i flere farver! 

Hvornår ser vi flere billeder af smukke Wilma? 

Sara

Anmeld

21. januar 2011

misslea

Sara_S skriver:

Jeg vil prøve at kigge i Ønskebørn, som Sarah Foged siger 

Jeg var derinde i sidste uge og de havde dem i mange farver... kan ikke lige huske om de havde en lilla  

Der er en Ønskebørn butik på Nørrebro, rigtig tæt på stationen!

Ellers sælger den lille børnebutik i Jorks Passage dem også... også i flere farver! 

Hvornår ser vi flere billeder af smukke Wilma? 

Sara

Eeeej hvor er du altså sød Sara!!! TAK!!!

Det lader dog bare desværre til, at de ikke sælges i lilla her i DK... hmm!!! Ville ellers SÅ gerne have fingrene i en lækker lilla slags!! hihi

uuhhh jamen det kan vel ikke vare så længe.... det er jo efterhånden noget tid siden, jeg viste hende frem sidst... heheh!! Sååååe jeg må hellere få taget mig sammen til at lægge lidt billeder ind af Wilma-fisen

Anmeld

21. januar 2011

Sara_S

misslea skriver:

Eeeej hvor er du altså sød Sara!!! TAK!!!

Det lader dog bare desværre til, at de ikke sælges i lilla her i DK... hmm!!! Ville ellers SÅ gerne have fingrene i en lækker lilla slags!! hihi

uuhhh jamen det kan vel ikke vare så længe.... det er jo efterhånden noget tid siden, jeg viste hende frem sidst... heheh!! Sååååe jeg må hellere få taget mig sammen til at lægge lidt billeder ind af Wilma-fisen

Jeg kan godt forstå du godt kan lide den i lilla... den er SÅÅÅÅ fin!! 

Og - jeg ved ikke hvorfor  - men jeg tror at både Wilma og moren har en svaghed for farven lilla i forvejen... 

Glæder mig rigtig meget til at se billederne og pøj pøj med jagten!! 

Anmeld

21. januar 2011

misslea

Jeg kan godt forstå du godt kan lide den i lilla... den er SÅÅÅÅ fin!! 

Og - jeg ved ikke hvorfor  - men jeg tror at både Wilma og moren har en svaghed for farven lilla i forvejen... 

Glæder mig rigtig meget til at se billederne og pøj pøj med jagten!! 

HAHAH... hvor kan du dog få dén idé fra??

PS.... så er der billeder... ;o)

Anmeld

21. januar 2011

misslea

ladydan1 skriver:

http://honsefodderoggulerodder.com/product/bumbost ol-lilla/

:-) Sisse

1000 tak Sisse....

Forsøgte fluks at købe den, men det er som om, at man ikke kan komme videre til betalingen....!! Og når jeg går ind på Bumbo-stolen derinde har de den vidst kun i rød, lyserød og blå! Meeeeget mystisk!!

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

misslea skriver:

heeey derude.....

Er der mon nogle, der ved, hvor jeg kan finde en lilla Bumbo stol??

Vil sååå gerne have fingrene i sådan én, meeeen det lader altså ikke ligefrem til at være en nem mission...!!!?

Hej søde, her kan du få den i helt ny udgave...

http://honsefodderoggulerodder.com/product/bumbostol-lilla/

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.