Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heeey derude.....
Er der mon nogle, der ved, hvor jeg kan finde en lilla Bumbo stol??
Vil sååå gerne have fingrene i sådan én, meeeen det lader altså ikke ligefrem til at være en nem mission...!!!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
misslea skriver: heeey derude..... Er der mon nogle, der ved, hvor jeg kan finde en lille Bumbo stol?? Vil sååå gerne have fingrene i sådan én, meeeen det lader altså ikke ligefrem til at være en nem mission...!!!?
Er der mon nogle, der ved, hvor jeg kan finde en lille Bumbo stol??
Prøv at spørge hende herinde
https://www.baby.dk/debat/74048pi1/babyudstyr/bumbostol-i-flot-lilla.aspx
Tina&Martin skriver: Prøv at spørge hende herinde https://www.baby.dk/debat/74048pi1/babyudstyr/bumbostol-i-flot-lilla.aspx
nååårh ja - det kunne jeg selvfølgelig...!!! Kan se den er solgt, men kan jo høre, hvor hun har købt den
misslea skriver: nååårh ja - det kunne jeg selvfølgelig...!!! Kan se den er solgt, men kan jo høre, hvor hun har købt den
nemmerlig...
man kan købe dem i kære børn.. prisen kan jeg desværre ikke hjælpe med.. men mener det er mellem 250-400 ....
altså, jeg har en i sart lyserød, ala baggrunden her på svaret hvis du forstår. Der er bord til. Jeg ved ikk om du er interesseret? Jeg tror vi gav 500 eller i den dur for halvandet år siden. Den er ikke brugt ret meget og tror heller ikke vi kommer til det.
årh, så det som LILLA og ikke LILLE. Jeg ved ikke hvordan str er på vores men jeg prøver lige at finde ud af det.
har du prøvet at kigge i ønskebørn, var dernede igår og de er begyndt at sælge de der bumbo stole
frkrbj skriver: årh, så det som LILLA og ikke LILLE. Jeg ved ikke hvordan str er på vores men jeg prøver lige at finde ud af det.
hehe... det er også lillA jeg mener.... havdre skrevet to forskellige ting!!!
jeg har en lilla.. men den er så købt brugt.. men fik afvide at man ikke kan købe den i lilla i dk. desværrer..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128