mariamiss6 skriver:
MEN jeg har en kæreste naaaaaaaanananaaana 
Hehe.......
Arh suk, vi blev enige om at gå helt offentligt (det vil sige facebook offentligt) og det er faktisk temmelig befriende 
Jeg har fået fortalt det til ungernes far, og de to har mødt hinanden. Godt nok før vi blev kærester, men det er jo lige meget...
Min eks-svigermor ønskede straks stort tillykke, og det var virkelig dejligt. Tror ikke hun aner hvor meget det betyder for mig, at hun billiger det, men det betyder altså rigtig meget 
Og min kæreste, jamen han er jo bare skøn.
en mand man kan tale med om alt, han elsker at putte og nusse, og han synes jeg er skide skør, på en dejlig måde, og ja, han har taget mig som jeg er med alt godt og skidt i bagagen 
Jeg slipper for at introducere ham for det halve af min familie, fordi han faktisk har kendt dem alle længere tid end mig næsten
Han har nemlig lavet en masse sammen med min far og min fars brødre længe før jeg overhovedet blev gammel nok 
Men ja, ville vel egentlig ikke noget særligt, andet end at råbe til hele verden (det vil så sige baby.dk) at jeg har fået mig en fantastisk dejlig kæreste
Og så lige nævne at det nu ER offentliggjort