Jeg har vidst nævnt lidt om det før.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

mariamiss6

numsefisk skriver:

Weeeee syntes det er noget af det aller bedste læsning  

Du er en skat :D

Og også tak til JulieE :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

malenecl

Åh den kærlighed! Blev helt glad da jeg læste det Stooooooort tillykke!

Anmeld

21. januar 2011

mariamiss6

Takker Malene

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Åhr...sidder her og bliver våd i øjenkrogen.
Hvor er det bare dejligt.
Jeg ønsker jer alt det bedste og husk at bevare gnisten imellem jer hver eneste dag

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Åhr...sidder her og bliver våd i øjenkrogen.
Hvor er det bare dejligt.
Jeg ønsker jer alt det bedste og husk at bevare gnisten imellem jer hver eneste dag

Kærligst
Sussie

vi skal gøre vores bedste da

Anmeld

29. januar 2011

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

MEN jeg har en kæreste naaaaaaaanananaaana

Hehe.......

Arh suk, vi blev enige om at gå helt offentligt (det vil sige facebook offentligt) og det er faktisk temmelig befriende

Jeg har fået fortalt det til ungernes far, og de to har mødt hinanden. Godt nok før vi blev kærester, men det er jo lige meget...

Min eks-svigermor ønskede straks stort tillykke, og det var virkelig dejligt. Tror ikke hun aner hvor meget det betyder for mig, at hun billiger det, men det betyder altså rigtig meget

Og min kæreste, jamen han er jo bare skøn.

en mand man kan tale med om alt, han elsker at putte og nusse, og han synes jeg er skide skør, på en dejlig måde, og ja, han har taget mig som jeg er med alt godt og skidt i bagagen

Jeg slipper for at introducere ham for det halve af min familie, fordi han faktisk har kendt dem alle længere tid end mig næsten Han har nemlig lavet en masse sammen med min far og min fars brødre længe før jeg overhovedet blev gammel nok

Men ja, ville vel egentlig ikke noget særligt, andet end at råbe til hele verden (det vil så sige baby.dk) at jeg har fået mig en fantastisk dejlig kæreste Og så lige nævne at det nu ER offentliggjort

Og han er så sød Maria 

og ikke mindst god for dig 

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

mariamiss6 skriver:

MEN jeg har en kæreste naaaaaaaanananaaana

Hehe.......

Arh suk, vi blev enige om at gå helt offentligt (det vil sige facebook offentligt) og det er faktisk temmelig befriende

Jeg har fået fortalt det til ungernes far, og de to har mødt hinanden. Godt nok før vi blev kærester, men det er jo lige meget...

Min eks-svigermor ønskede straks stort tillykke, og det var virkelig dejligt. Tror ikke hun aner hvor meget det betyder for mig, at hun billiger det, men det betyder altså rigtig meget

Og min kæreste, jamen han er jo bare skøn.

en mand man kan tale med om alt, han elsker at putte og nusse, og han synes jeg er skide skør, på en dejlig måde, og ja, han har taget mig som jeg er med alt godt og skidt i bagagen

Jeg slipper for at introducere ham for det halve af min familie, fordi han faktisk har kendt dem alle længere tid end mig næsten Han har nemlig lavet en masse sammen med min far og min fars brødre længe før jeg overhovedet blev gammel nok

Men ja, ville vel egentlig ikke noget særligt, andet end at råbe til hele verden (det vil så sige baby.dk) at jeg har fået mig en fantastisk dejlig kæreste Og så lige nævne at det nu ER offentliggjort

Kææææmpe tillykke! Der findes intet bedre end kærlighed

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Og han er så sød Maria 

og ikke mindst god for dig 

Årh tak nuser :D

Blev folk glade for kagerne?

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Secrets skriver:

Kææææmpe tillykke! Der findes intet bedre end kærlighed

kærlighed er skønt :D

Anmeld

29. januar 2011

Kruse90

Jubiiii Maria hvor er det fantastisk;D
Er jeg super glad for at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.