Jeg har vidst nævnt lidt om det før.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

mariamiss6

MEN jeg har en kæreste naaaaaaaanananaaana

Hehe.......

Arh suk, vi blev enige om at gå helt offentligt (det vil sige facebook offentligt) og det er faktisk temmelig befriende

Jeg har fået fortalt det til ungernes far, og de to har mødt hinanden. Godt nok før vi blev kærester, men det er jo lige meget...

Min eks-svigermor ønskede straks stort tillykke, og det var virkelig dejligt. Tror ikke hun aner hvor meget det betyder for mig, at hun billiger det, men det betyder altså rigtig meget

Og min kæreste, jamen han er jo bare skøn.

en mand man kan tale med om alt, han elsker at putte og nusse, og han synes jeg er skide skør, på en dejlig måde, og ja, han har taget mig som jeg er med alt godt og skidt i bagagen :D

Jeg slipper for at introducere ham for det halve af min familie, fordi han faktisk har kendt dem alle længere tid end mig næsten Han har nemlig lavet en masse sammen med min far og min fars brødre længe før jeg overhovedet blev gammel nok

Men ja, ville vel egentlig ikke noget særligt, andet end at råbe til hele verden (det vil så sige baby.dk) at jeg har fået mig en fantastisk dejlig kæreste :D Og så lige nævne at det nu ER offentliggjort :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

MEN jeg har en kæreste naaaaaaaanananaaana

Hehe.......

Arh suk, vi blev enige om at gå helt offentligt (det vil sige facebook offentligt) og det er faktisk temmelig befriende

Jeg har fået fortalt det til ungernes far, og de to har mødt hinanden. Godt nok før vi blev kærester, men det er jo lige meget...

Min eks-svigermor ønskede straks stort tillykke, og det var virkelig dejligt. Tror ikke hun aner hvor meget det betyder for mig, at hun billiger det, men det betyder altså rigtig meget

Og min kæreste, jamen han er jo bare skøn.

en mand man kan tale med om alt, han elsker at putte og nusse, og han synes jeg er skide skør, på en dejlig måde, og ja, han har taget mig som jeg er med alt godt og skidt i bagagen

Jeg slipper for at introducere ham for det halve af min familie, fordi han faktisk har kendt dem alle længere tid end mig næsten Han har nemlig lavet en masse sammen med min far og min fars brødre længe før jeg overhovedet blev gammel nok

Men ja, ville vel egentlig ikke noget særligt, andet end at råbe til hele verden (det vil så sige baby.dk) at jeg har fået mig en fantastisk dejlig kæreste Og så lige nævne at det nu ER offentliggjort

nej hvor dejligt, stort tillykke med kærligheden

Anmeld

21. januar 2011

K&S

Ih, hvor dejligt for dig

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

21. januar 2011

blomst84

Dejligt indlæg tillykke med kærligheden, hvor er det skønt!

Anmeld

21. januar 2011

AnneBJ

Så skønt for dig (OG ham!!) Stort tillykke med ham - hvis man kan sige det?!

Anmeld

21. januar 2011

Bavianis

Uh - og så med det han kan... I like!

Hvor er det bare super dejlig for dig! Nyd hvert sekund - og sæt pris på ham ligesom jeg kan se du gør - det gør bare en så meget mere lykkelig!

Anmeld

21. januar 2011

mariamiss6

Bavianis skriver:

Uh - og så med det han kan... I like!

Hvor er det bare super dejlig for dig! Nyd hvert sekund - og sæt pris på ham ligesom jeg kan se du gør - det gør bare en så meget mere lykkelig!

ha hvor er du altså god

Men ja, jeg sætter rigtig meget pris på ham, og jeg nyyyyyyyder det hele

AnneBJ: det kan man sagtens sige Tak

Tusind tak alle sammen, jeg er meget glad for ham

Anmeld

21. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Weeeee syntes det er noget af det aller bedste læsning  

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

21. januar 2011

JulieE

Hvor er det dejligt TILLYKKE med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.