prøv at få det tjekket for Stafylokokker.
jeg blev ved med at ha det dårligt. og blev konstant tjekket for blærebetændelse og hver gang sat i behandling for det. men efter nogle dage ringede lægen og sagde at det ikke var det alligevel og behøvet ikke at tage piller længere.. skete nok hver 3 uge fra uge 12. blev ved med at spørge om det kunne være noget andet.. de var en smule i min urin. men de forstå det ikke helt.. indtil jeg i uge 35 var en smut på fødegangen med kraftige pluk veer.. endnu engang mente de at det var blærebetændelse.. så endnu en gang på pencelin. og blev sur på jm over de ikke ville lytte til mig. når jeg sagde at det ikke var det så hun ville sende den til dyrkning.. mere hørte jeg ikke.. før ved fødslen.. lå med ve drop og havde veer. hvor jm kom løbene ind med en sprøjte med noget stærk pencelin.. de havde så åbenbert Stafylokokker
men de havde glemt at sende mig i behandling for det. og var vigtig jeg fik det inden jeg fødte så jeg ikke smittet den lille.. vis de bare havde lyttet var der opdaget meget før. heldgivs var det ikke så slemt. men man skal holde noget mere øje med mig og barnet ved fødslen og det første døgn..
men snak med din jm eller læge om det..
camilla
Anmeld