Det ikke blærebetændelse - men hvad det så? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.781 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Lotus86

Hej tøser

Da jeg havde mistanke om, at jeg havde fået blærebetændelse var jeg i går nede og aflevere en lille tisseprøve hos lægen, som da jeg gik sagde, at hun kunne se der var hvide blodlegemer i, så det var nok højest sandsynligt blærebetændelse, ringede så derned her til formiddag, men der var ingenting sagde hun..??

Jeg synes det er rigtig mærkeligt, da den ubehag jeg føler (i blæren tror jeg) er blevet værre, det gør ikke som sådan ondt, men jeg får nogle ubehagelige sammentrækninger.

Ved i hvad det kan være? Og lyder det normalt?

Kh. Nanna  - 18+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Lotus86

Det må være en meget sjælden lidelse jeg lider af

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

Lotus86 skriver:

Hej tøser

Da jeg havde mistanke om, at jeg havde fået blærebetændelse var jeg i går nede og aflevere en lille tisseprøve hos lægen, som da jeg gik sagde, at hun kunne se der var hvide blodlegemer i, så det var nok højest sandsynligt blærebetændelse, ringede så derned her til formiddag, men der var ingenting sagde hun..??

Jeg synes det er rigtig mærkeligt, da den ubehag jeg føler (i blæren tror jeg) er blevet værre, det gør ikke som sådan ondt, men jeg får nogle ubehagelige sammentrækninger.

Kh. Nanna  - 18+0

Jeg syne sgodt jeg kan genkende det, og har heller ikke blærebetændelse, har ifte haft det, men sjovt nok, slet ikke mens jeg har været gravid. Det kan bla være fordi den lille er begyndt at trykke mod blæren

Anmeld

21. januar 2011

Lotus86

Maja84 skriver:

Jeg syne sgodt jeg kan genkende det, og har heller ikke blærebetændelse, har ifte haft det, men sjovt nok, slet ikke mens jeg har været gravid. Det kan bla være fordi den lille er begyndt at trykke mod blæren

Tak for dit svar

Jeg ringede lige til min jordemoder (ja man er vel pylret) og hun sagde også, at det formentlig var den lille der var begyndt at trykker på blæren, eller livmoderen der vokser, det gør den nemlig lige omkring 20. uge, eller det gør den hele tiden, men der skulle den tage et ordenligt ryk, så nu er jeg mere rolig igen

Anmeld

21. januar 2011

JustMe

Jeg har også fået lavet 3-4 dyrkninger for blærebetændelse...alle negative. På trods af både lidt protein og hvide blodlegemer i urinen samt let forhøjede hvide blodlegeme-værdier i blodprøverne. Men åbenbart ingen blærebetændelse trods svie, spændinger og tyngdefornemmelse. En gravid krop opfører sig vist bare mærkeligt en gang imellem

Anmeld

21. januar 2011

Lotus86

JustMe skriver:

Jeg har også fået lavet 3-4 dyrkninger for blærebetændelse...alle negative. På trods af både lidt protein og hvide blodlegemer i urinen samt let forhøjede hvide blodlegeme-værdier i blodprøverne. Men åbenbart ingen blærebetændelse trods svie, spændinger og tyngdefornemmelse. En gravid krop opfører sig vist bare mærkeligt en gang imellem

Hmm... Det lyder da godt nok mærkeligt, men ja, det skal nok bare ikke være helt let at være gravid, nu er jeg (indtil videre) sluppet godt fra det på alle andre punkter, så lidt modgang kan man vel ikke undgå

Anmeld

21. januar 2011

joojoo

Lotus86 skriver:

Hej tøser

Kh. Nanna  - 18+0

Det kan også være begyndende plukveer.. Det kan man godt få fra tid til anden

Anmeld

21. januar 2011

Lotus86

joojoo skriver:

Det kan også være begyndende plukveer.. Det kan man godt få fra tid til anden

Jeg havde plukveer i går, så det er ikke det, maven bliver overhovedet heller ikke hård når det sker.

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

Forstoppelse der trykker? Tro mig, det gør pokkers ondy. Jeg er lige blevet undersøgt for blindtarmsbetændelse og betændelse i livmoderen.. konklussionen på det hele var, at jeg er forstoppet. Jeg troede nemlig også selv at det var blærebetændelse først, men der var intet at spore i min urin...

sveskejuice, min ven.. Det smager ikke godt efter et par glad, men det kan være det hjælper

Anmeld

21. januar 2011

Lotus86

kitty skriver:

Forstoppelse der trykker? Tro mig, det gør pokkers ondy. Jeg er lige blevet undersøgt for blindtarmsbetændelse og betændelse i livmoderen.. konklussionen på det hele var, at jeg er forstoppet. Jeg troede nemlig også selv at det var blærebetændelse først, men der var intet at spore i min urin...

sveskejuice, min ven.. Det smager ikke godt efter et par glad, men det kan være det hjælper

Jamen jeg har ikke ondt, det er bare ubehageligt, men synes sjovt nok ikke det er så slemt efter jeg har snakket med min jordemoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.