Tynd streg på graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Lambi

Anonymepige skriver:

Jeg synes det er svært at fange den på kameraet.

Men har forsøgt. Synes den tynde streg er lidt nemmere at få øje på i virkeligheden. Men værsgo':

hvis det ikke er gået tid mere end hvad der står på pakken, når den lille streg kom, så kan det jo sagtens være en tidlig graviditet...hvis jeg var dig, ville jeg teste igen imorgen, og bruge morgenurin...tis evt. i et rent bæger og gå så ud og køb en test, hvis du ikke har nogen derhjemme...da det ofte er mere konsentreret om morgenen, du har jo gået og tissen igennem hele dagen, så det er ikke så mærkeligt at den ikke er så tydelig nu på dette tidspunkt, hvis det er en tidlig graviditet...

Men jeg for at den er mere tydelig imorgen...

glæder mig til at høre update..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Pullemulle

Jeg kan desværre heller ikke se den anden streg. Eller jo, men jeg tror det er noget andet. Hvis man kigger VIRKELIG godt efter kan man se en MEGET utydelig strev, jeg tror bare ikke den viser gravid. Jeg må gå ud fra at der et noget ved stregen, noget inde i testen, som gør at det er dér stregen kommer. Jeg tror det er dét du kan se. Men vent et par dage og tag en test mere, den kan jo sagtens være at det bare var for tidligt du testede

Anmeld

20. januar 2011

Kay

altså... hvis jeg vipper skærmen på min bærbar så billedet ser mørkt ud... kan jeg se noget... men ville nok også tage en om et par dage... og evt med morgen urin for at tjække efter

Anmeld

20. januar 2011

Anonymepige

I har nok ret i at det ikke er noget

Men hvis ikke min mens så kommer så prøver jeg lige at teste igen i weekenden.

Anmeld

20. januar 2011

Low

Anonymepige skriver:

Jeg synes det er svært at fange den på kameraet.

Men har forsøgt. Synes den tynde streg er lidt nemmere at få øje på i virkeligheden. Men værsgo':

Hvis jeg vipper min skærm helt bagud kan jeg ane den svagt men jeg tør ikke sige tillykke endnu

Anmeld

20. januar 2011

Anonymepige

Det kan også være mig der syner jo

Anmeld

20. januar 2011

lillemunk

Altså jeg aner den også... Den starter der hvor stregen hen over T slutter...
Test igen med morgen urin
Glæder mig til at se svaret

Anmeld

20. januar 2011

aarhusmor

jeg kan tydeligt se en "hvid" streg og de streger kommer let. De er der faktisk hver gang. Hvis man vender og drejer testen. Så det betyder ikke du er gravid.

Men hvis du har symptomer kan du jo godt være gravid, det er bare ikke målbart endnu

Anmeld

20. januar 2011

Manakauapo

Jeg kan sagtens se en streg nr. 2, hvis jeg vipper skærmen lidt

Håber den er der for dig

Anmeld

20. januar 2011

Anonymepige

aarhusmor skriver:

jeg kan tydeligt se en "hvid" streg og de streger kommer let. De er der faktisk hver gang. Hvis man vender og drejer testen. Så det betyder ikke du er gravid.

Men hvis du har symptomer kan du jo godt være gravid, det er bare ikke målbart endnu

Ja, der er en hvid afmærkning af hvor stregen burde være. Det troede jeg faktisk kom ved de fleste tests.

Det jeg synes var mistænksomt er at der i højre side af den hvide streg er en meget tynd og meget svag streg som virker lidt lilla/lyserød i det.

Men det kan jeg ikke rigtigt fange på kameraet. Det var det jeg synes var lidt underligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.