Tynd streg på graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.387 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonymepige

Jeg tog en test her til aften da jeg venter mens i morgen, og som regel altid har voldsomme mens smerter et par dage op til. Men har intet mærket til det.

Efter 4-5 minutter synes jeg at der kom en meget svag TYND streg i T-feltet

Er der nogle der har oplevet det? Regnes den så stadig bare som negativ eller er der en fejl i testen? Det er meget svagt men jeg synes godt selv jeg sagtens kan se den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Low

Anonymepige skriver:

Jeg tog en test her til aften da jeg venter mens i morgen, og som regel altid har voldsomme mens smerter et par dage op til. Men har intet mærket til det.

Efter 4-5 minutter synes jeg at der kom en meget svag TYND streg i T-feltet

Er der nogle der har oplevet det? Regnes den så stadig bare som negativ eller er der en fejl i testen? Det er meget svagt men jeg synes godt selv jeg sagtens kan se den.

Kan du tage et billede af den? Det vil hjælpe os

Anmeld

20. januar 2011

Anonymepige

Jeg synes det er svært at fange den på kameraet.

Men har forsøgt. Synes den tynde streg er lidt nemmere at få øje på i virkeligheden. Men værsgo':

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2011

N1

Jeg synes ikke lige jeg kan se to streger  Hvor mange dage er du gået over tid?

Anmeld

20. januar 2011

Anonymepige

Jeg skal først have mens i nat/morgen tidlig.

Så det er vel stadig meget tidligt endnu?

Anmeld

20. januar 2011

mialt

beklager. jeg kan heller ikke se 2 streger. vent et par dage, og så ta en til

Anmeld

20. januar 2011

Christopher&Andreas

Anonymepige skriver:

Jeg synes det er svært at fange den på kameraet.

Men har forsøgt. Synes den tynde streg er lidt nemmere at få øje på i virkeligheden. Men værsgo':

normalt ville jeg sige at 2 streger er 2 streger og derfor gravid som min læge ville sige det, dog tror jeg du skal prøve om et par dage igen, jeg kan desværre ikke se nogen streg andet end den der skal være der. men håber da for dig den bliver tydligere om et par dage

Anmeld

20. januar 2011

KajaHH

Jeg kan heller ikke lige se noget

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

Kan kun se en streg, men vent et par dage og ta en ny test, og så brug morgenurin, så er koncentrationen af hcg større

Anmeld

20. januar 2011

Anonymepige

Jeg regnede nu også med at den var negativ desværre. Det var bare den tynde streg jeg blev i tvivl om(som jeg åbenbart ikke kunne fange helt på billedet ) skulle være der eller om det var en fejl i testen måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.