lille rundtur... (opdatering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

oo

hov hov hov!!

og fantastisk med Nikoline! Jeg kan bare huske da Carla begyndte at snakke-snakke og man rent faktisk kunne TALE med hende, sådan: jeg siger eet og så siger du noget og så svarer jeg. det er ganske magisk og alting, selv de mest ligegyldige sætninger, lyder fabelagtige i sådan en lille barnemund

nu så jeg billeder fra træffet hos Michella og HOLD NU FERIE hvor Nikoline ligner dig!!!  det er jo helt vildt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

LIZO

Ni-ko-li-ne skriver:

tak Camilla, ja der blev jeg lige rundforvirret...

ja det er da klart.. især når det ikke bare er så nemt at finde noget nyt hvor der bliver taget hensyns..

Anmeld

22. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg sad og forklarede Søren stolpe op og stolpe ned om praktikken og din situation med ryggen i bilen på vej til svendborg tidligere og fik sagt noget til ham, som jeg besluttede jeg også ville sige til dig, nemlig: du har fået noget rigtig rigtig positivt ud af den her periode, for du har haft et job som du elskede! du ville GERNE afsted, du GLÆDEDE dig til at komme afsted og du syntes det var spændende det du lavede. det er jo helt vildt vigtigt i forhold til at du SELV kan vurdere hvad du egentlig er i stand til at arbejde på sigt. jeg mener, du har fået det helt præcise billede, for du havde et job du gerne ville afsted til, hvor du følte du gjorde en forskel og lærte noget og ikke et job hvor du følte at det bare var tidsfordriv indtil noget bedre meldte sig. Så nu idag, som uden tvivl er en hamrende trist dag, der står du alligevel med et reelt billede af hvad du kan og hvad du skal satse på i fremtiden. arbejdstidsmæssigt osv. DET er da positivt

men jeg kan godt forstå du er skuffet, jeg synes faktisk det er hamrende groft sådan at sætte et job i udsigt og så trække i lang bagefter. det var jo ikke bare sådan den ene dag siger vi et, den anden dag retter vi det, du gik jo faktisk og troede du havde et job i længere tid, før de lige kom i tanker om at det ikke kunne kringles alligevel

men NU synes jeg dælme også vi skal gøre alvor af vores sponsorerede kageklub!!! Ringer du til Mærsk? Så ringer jeg til Danfoss

Du er så dejlig Trine

Anmeld

22. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

hov hov hov!!

og fantastisk med Nikoline! Jeg kan bare huske da Carla begyndte at snakke-snakke og man rent faktisk kunne TALE med hende, sådan: jeg siger eet og så siger du noget og så svarer jeg. det er ganske magisk og alting, selv de mest ligegyldige sætninger, lyder fabelagtige i sådan en lille barnemund

nu så jeg billeder fra træffet hos Michella og HOLD NU FERIE hvor Nikoline ligner dig!!!  det er jo helt vildt!!

Så havde jeg skrevet et laaaaaaangt svar... Men det synes min mobil ikke lige! Det må blive senere

Anmeld

22. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er nemli super ærgerligt!

jeg synes det sprog lige pludslig er løbet løbsk:0) det er skønt! bare vent, du bliver helt forskrækket når Carla pludslig siger en masse nye ting:0) det er så vildt som de små udvikler sig!

Jamen jeg synes allerede det går stærkt. Hun er jo en lille papegøje der gentager alt hvad vi siger

Anmeld

22. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

hov hov hov!!

det jeg ville skrive er, at i har ret! jeg har fået et rigtig godt billede af hvordan status er:0) og det var jo meningen, det er jeg glad for

desuden sagde de allesammen igår (inkl. den kontorfuldmægtige der skal give sagen videre til personale afd.) at de håbede jeg kom tilbage! og at de ville gøre alt hvad de kunne og kontakte mig hvis/når de fandt ud af noget...

så helt skidt er det ikke :0)

så nu skal jeg bare nyde at jeg kan bage en ny slags kage hveranden dag... hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.