imorgen, er min sidste dag på SDU. Fik idag endeligt svar fra ledelsen om at de ikke kunne garantere at kunne ansætte mig, når mit fleksjob er bevilliget. derfor kan min praktik ikke forlænges
Så jeg går med meget blandede følelser og er på vippen af at tude ret ofte... jeg har købt slik til dem imorgen og bagt en kage... det føles bare rigtig uvirkeligt at involvere sig selv i noget og så bare skulle hjem at gå igen....
... på den anden side betyder det masser af tid til træning, barnets bog, Nikoline kan igen få morgenmad hjemmefra osv osv.... Så der er også nogle gode ting i det...
Nikoline hoster stadig en smule, og har lidt snue. Hun har det dog langt bedre og kan stort set betegnes som helt rask nu
Hun er begyndt at sige lange sætninger som: "Far, giv mig lige min gaffel"... det er da lidt sjovt... og så kan hun synge til og med "G" i alfabet sangen... Nikoline bruger nu str 98-104 i tøj
vores lille pige er stor nu!
hun er også en rigtig teenager! kan selv, vil selv... mor og far må ikke nusse som de selv vil, nej, det skal den lille Frøken nok selv bestemme! Og så kan hun skælde ud... rynker brynene, kigger bestemt og siger "du må ette, fy!" "gå din vej!"..... hi hi... eller "veeeeeeeente på mig...." åh, det er bare SÅ herligt! 

Anmeld