lille rundtur... (opdatering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Ni-ko-li-ne

imorgen, er min sidste dag på SDU. Fik idag endeligt svar fra ledelsen om at de ikke kunne garantere at kunne ansætte mig, når mit fleksjob er bevilliget. derfor kan min praktik ikke forlænges

Så jeg går med meget blandede følelser og er på vippen af at tude ret ofte... jeg har købt slik til dem imorgen og bagt en kage... det føles bare rigtig uvirkeligt at involvere sig selv i noget og så bare skulle hjem at gå igen....... på den anden side betyder det masser af tid til træning, barnets bog, Nikoline kan igen få morgenmad hjemmefra osv osv.... Så der er også nogle gode ting i det...

Nikoline hoster stadig en smule, og har lidt snue. Hun har det dog langt bedre og kan stort set betegnes som helt rask nu

Hun er begyndt at sige lange sætninger som: "Far, giv mig lige min gaffel"... det er da lidt sjovt... og så kan hun synge til og med "G" i alfabet sangen... Nikoline bruger nu str 98-104 i tøj vores lille pige er stor nu!

hun er også en rigtig teenager! kan selv, vil selv... mor og far må ikke nusse som de selv vil, nej, det skal den lille Frøken nok selv bestemme! Og så kan hun skælde ud... rynker brynene, kigger bestemt og siger "du må ette, fy!" "gå din vej!"..... hi hi... eller "veeeeeeeente på mig...." åh, det er bare SÅ herligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

anna-jonas

Søde Karina...........

Sender dig positive energier, for det bliver en lorte-dag i morgen.............skuffelsen er stor, og du skal sige farvel til noget du kan lide at lave, og som du er god til. Men få sagt ordentlig farvel, og lad dem vide at du gerne vil tilbage som flex'er en dag.

Nikoline er da virkelig blevet en stor pige, hva'?? Hun ender jo med at blive 2 meter høj. Det er skønt når man begynder at kunne kommunikere med de banditter................Ida siger også en masse for tiden, og det går lynhurtigt med sprogudviklingen. Hun siger "Hva' laver du" hele tiden pt...................og "Ida låne bamse" ," Ida sulden", " dejlig, danse" og mange andre ting.

Stort knus Mette

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

Øv det bliver en trist dag
Kan godt forstå du er ked af at skulle derfra, men kan man ikke have et lille bitte håb om at de måske alligevel finder råd til at have dig der?

Hold da op hun vokser den lille tøs, Liva er i str 98/104 nu
Men hun har jo selvfølgelig heller ikke jordens laveste forældre, så hun skal jo blive en høj pige.

Anmeld

21. januar 2011

LIZO

det er sq da os bare øv at de lige pludselig ikke kan ha dig alligevel.. håber du finder et andet sted du kan blive lige så glad for..

Anmeld

21. januar 2011

Barbamama

Øv øv øv Karina. Det er da bare super ærgerligt når du nu var så glad for det.....

Og ja Nikoline ER bare en stor pige!!! Og hvor er det sejt at hun kan sige så lange sætninger!!!! Det er da flot i hendes alder. Glæder mig til at Carla snakker endnu mere. He he....

Anmeld

21. januar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Søde Karina...........

Sender dig positive energier, for det bliver en lorte-dag i morgen.............skuffelsen er stor, og du skal sige farvel til noget du kan lide at lave, og som du er god til. Men få sagt ordentlig farvel, og lad dem vide at du gerne vil tilbage som flex'er en dag.

Nikoline er da virkelig blevet en stor pige, hva'?? Hun ender jo med at blive 2 meter høj. Det er skønt når man begynder at kunne kommunikere med de banditter................Ida siger også en masse for tiden, og det går lynhurtigt med sprogudviklingen. Hun siger "Hva' laver du" hele tiden pt...................og "Ida låne bamse" ," Ida sulden", " dejlig, danse" og mange andre ting.

Stort knus Mette

ja, tak Mette..... de ved det allerede derude og har da også bedt mig om at kontakte dem hvis der sker noget nyt:0)

Nikoline bliver rigtig høj! og det er bestemt skønt at man rigtig kan kommunikere nu:0)

det er dejligt at høre at det går godt med lille Ida pigen:0)

Anmeld

21. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Øv det bliver en trist dag
Kan godt forstå du er ked af at skulle derfra, men kan man ikke have et lille bitte håb om at de måske alligevel finder råd til at have dig der?

Hold da op hun vokser den lille tøs, Liva er i str 98/104 nu
Men hun har jo selvfølgelig heller ikke jordens laveste forældre, så hun skal jo blive en høj pige.

ja, det er halvtrist... jeg er ret splittet... det positive er at de rigtig gerne vil have at jeg kommer igen!

det helt vildt med Nikoline musen:0)

Anmeld

21. januar 2011

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

det er sq da os bare øv at de lige pludselig ikke kan ha dig alligevel.. håber du finder et andet sted du kan blive lige så glad for..

tak Camilla, ja der blev jeg lige rundforvirret...

Anmeld

21. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Øv øv øv Karina. Det er da bare super ærgerligt når du nu var så glad for det.....

Og ja Nikoline ER bare en stor pige!!! Og hvor er det sejt at hun kan sige så lange sætninger!!!! Det er da flot i hendes alder. Glæder mig til at Carla snakker endnu mere. He he....

ja, det er nemli super ærgerligt!

jeg synes det sprog lige pludslig er løbet løbsk:0) det er skønt! bare vent, du bliver helt forskrækket når Carla pludslig siger en masse nye ting:0) det er så vildt som de små udvikler sig!

Anmeld

21. januar 2011

oo

jeg sad og forklarede Søren stolpe op og stolpe ned om praktikken og din situation med ryggen i bilen på vej til svendborg tidligere og fik sagt noget til ham, som jeg besluttede jeg også ville sige til dig, nemlig: du har fået noget rigtig rigtig positivt ud af den her periode, for du har haft et job som du elskede! du ville GERNE afsted, du GLÆDEDE dig til at komme afsted og du syntes det var spændende det du lavede. det er jo helt vildt vigtigt i forhold til at du SELV kan vurdere hvad du egentlig er i stand til at arbejde på sigt. jeg mener, du har fået det helt præcise billede, for du havde et job du gerne ville afsted til, hvor du følte du gjorde en forskel og lærte noget og ikke et job hvor du følte at det bare var tidsfordriv indtil noget bedre meldte sig. Så nu idag, som uden tvivl er en hamrende trist dag, der står du alligevel med et reelt billede af hvad du kan og hvad du skal satse på i fremtiden. arbejdstidsmæssigt osv. DET er da positivt

men jeg kan godt forstå du er skuffet, jeg synes faktisk det er hamrende groft sådan at sætte et job i udsigt og så trække i lang bagefter. det var jo ikke bare sådan den ene dag siger vi et, den anden dag retter vi det, du gik jo faktisk og troede du havde et job i længere tid, før de lige kom i tanker om at det ikke kunne kringles alligevel

men NU synes jeg dælme også vi skal gøre alvor af vores sponsorerede kageklub!!! Ringer du til Mærsk? Så ringer jeg til Danfoss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.