Læsø:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Aves..

Jeg ville nok bare satse på en slappeaf ferie og ikek så meget andet..vi var der og jeg syntes det var kedeligt, men jeg vil også gerne ud og se noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Pfh. You don't know that! Jeg kan da sagtens undvære hende 

Tsk tsk

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Laulund87 skriver:

Det er måske hen af det samme?

Sidste år var vi ikke afsted på sommerferie sammen. Og så alligevel.

Vi boede på samme campingplads. Vi så hinanden hver dag og spiste sammen mindst 5 gange om ugen. Vi løb sammen (vi er en aktiv sportsfamilie, der løber hver dag ) Vi så seværdigheder sammen osv. Jeg passede Emma og Christian, så min søster og svoger kunne komme ud og spise sammen eller opleve noget alene... Ret hyggeligt  MEN VI VAR IKKE PÅ FERIE SAMMEN!

I år bliver det helt anderledes. Skal 3 uger til England alene og så 1 uge på Langelandsfestival.  

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Jeg ville nok bare satse på en slappeaf ferie og ikek så meget andet..vi var der og jeg syntes det var kedeligt, men jeg vil også gerne ud og se noget..

Det er nemlig sådan en ferie vi skal have i år Maria er 1,5 år til sommer og hun har svært ved at finde ro hvis der sker for meget..Men i 2012 hvor hun er 2,5 år, skal vi til Italien hvor der forhåbentlig sker lidt mere

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Valkyrien skriver:

Sidste år var vi ikke afsted på sommerferie sammen. Og så alligevel.

Vi boede på samme campingplads. Vi så hinanden hver dag og spiste sammen mindst 5 gange om ugen. Vi løb sammen (vi er en aktiv sportsfamilie, der løber hver dag ) Vi så seværdigheder sammen osv. Jeg passede Emma og Christian, så min søster og svoger kunne komme ud og spise sammen eller opleve noget alene... Ret hyggeligt  MEN VI VAR IKKE PÅ FERIE SAMMEN!

I år bliver det helt anderledes. Skal 3 uger til England alene og så 1 uge på Langelandsfestival.  

Så var i vist alligevel lidt på ferie sammen..Haha

Men det lyder da hyggeligt

Anmeld

21. januar 2011

mettenoah

lÆSØ ER ET FANTASTISK STED... har selv boet der i 9år..

Kan varmt anbefale det..

www.saltsyderiet.dk øens guld, skal opleves
www.rideferie.dk min gamle arbejdsplads i 9år, turridning
www.storhaven.dk fantastisk sted for børn, lysstøberi mm.
www.laesoeglas.dk øens glaskunst
www.saltkur.dk vellness i topklasse

osv osv...

God fornøjelse

Anmeld

21. januar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Det er nemlig sådan en ferie vi skal have i år Maria er 1,5 år til sommer og hun har svært ved at finde ro hvis der sker for meget..Men i 2012 hvor hun er 2,5 år, skal vi til Italien hvor der forhåbentlig sker lidt mere

Der bliver vildt party uafbrudt når vi tager til Itallllyyyyy!!

Anmeld

21. januar 2011

Bavianis

Læsø har top tunende badestrande! Og så er der altid et par grader varmere på Læsø om sommeren end på fastlandet - DET er bare 10-4

Læsø er bare afslapning, grill, is, et par udflugter, solnedgang over vandet og STRAND.

Kan varmt anbefale det  

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

mettenoah skriver:

lÆSØ ER ET FANTASTISK STED... har selv boet der i 9år..

Kan varmt anbefale det..

www.saltsyderiet.dk øens guld, skal opleves
www.rideferie.dk min gamle arbejdsplads i 9år, turridning
www.storhaven.dk fantastisk sted for børn, lysstøberi mm.
www.laesoeglas.dk øens glaskunst
www.saltkur.dk vellness i topklasse

osv osv...

God fornøjelse

Arh fedt fedt..Tak for links

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Bavianis skriver:

Læsø har top tunende badestrande! Og så er der altid et par grader varmere på Læsø om sommeren end på fastlandet - DET er bare 10-4

Læsø er bare afslapning, grill, is, et par udflugter, solnedgang over vandet og STRAND.

Kan varmt anbefale det  

Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.