Læsø:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Laulund87

Der skal vi hen på sommerferie Vi har fået et tilbud på et sommerhus i en uge for 3000 kr, normalprisen er 5500 kr

Sker der noget spændende derovre, nogle der ved det?

Eller der er vel mest natur og strand

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Sofia

Man kan syde salt det var jeg med til på en lejrskole en gang, og mindes det som en god og sjov oplevelse.

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Man kan syde salt det var jeg med til på en lejrskole en gang, og mindes det som en god og sjov oplevelse.

Ja jeg har hørt noget med det salt der Det må vi prøve.

Tak for svar

Anmeld

21. januar 2011

Dinna88

Hvor ligger Læsø?

- Hvor mange værelser er der? - I lømler, der bare tager på ferie uden mig!

Jeg ved hvad I kan lave! I kan sidde en  hel uge og have dårlig samvittighed over ovenstående! 

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Hvor ligger Læsø?

- Hvor mange værelser er der? - I lømler, der bare tager på ferie uden mig!

Jeg ved hvad I kan lave! I kan sidde en  hel uge og have dårlig samvittighed over ovenstående! 

Øhh Læsø ligger ude i vandet et sted

Jeg tror ikke vi får dårlig samvittighed, for vi har aldrig været på ferie alene Men holder du op med at tude hvis vi tager souveniers med hjem?

Anmeld

21. januar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Øhh Læsø ligger ude i vandet et sted

Jeg tror ikke vi får dårlig samvittighed, for vi har aldrig været på ferie alene Men holder du op med at tude hvis vi tager souveniers med hjem?

Lol - ved du ikke en gang hvor det er?!

I behøver da ikke tage på ferie alene.... I kan altid bruge mig  En hel uge uden babysitter? Og så endda på en ferie? Nøøj, en børneferie.. Ingen hyggeaftener alene!

Hm. souveniers... Hvad med at efterlade Nuggi ved mig??

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Lol - ved du ikke en gang hvor det er?!

I behøver da ikke tage på ferie alene.... I kan altid bruge mig  En hel uge uden babysitter? Og så endda på en ferie? Nøøj, en børneferie.. Ingen hyggeaftener alene!

Hm. souveniers... Hvad med at efterlade Nuggi ved mig??

Hold da fast du kan tale for din sag hva? Yes 100% børneferie

Og nej du får hende ikke en hel uge

Anmeld

21. januar 2011

LinLin

Det ligger ud for Frederikshavn (nordjylland )

Jeg var på lejrskole på Læsø i 6. klasse... Vi var ude at syde salt og se på en (rund)kirke. Vi kørte også med en traktor ud over noget vand (ala den der til Mandø (eller er det Rømø) Ellers er det vist mest bare natur...

Min hukommelse svigter lidt

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Det ligger ud for Frederikshavn (nordjylland )

Jeg var på lejrskole på Læsø i 6. klasse... Vi var ude at syde salt og se på en (rund)kirke. Vi kørte også med en traktor ud over noget vand (ala den der til Mandø (eller er det Rømø) Ellers er det vist mest bare natur...

Min hukommelse svigter lidt

Det er da der den ligger

Jamen det lyder da hyggeligt. Havde heller ikke forventet at der er det helt store at se, det er bare en slap-af ferie Men natur, det kan vi også godt lide

Anmeld

21. januar 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Det er da der den ligger

Jamen det lyder da hyggeligt. Havde heller ikke forventet at der er det helt store at se, det er bare en slap-af ferie Men natur, det kan vi også godt lide

Det skal nok blive en god afslapningsferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.