Jordmoder besøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

AA10

Buito skriver:

Idag var jeg så til jordmoder for 3. gang i min graviditet.. Alt ser fint ud, hvilket jo bare er så skønt 

En ting synes jeg dog er belastende... 3 gange besøg hos jordmoder - og 3 forskellige har jeg til dags dato mødt. Er i andre ude for det samme? Kan ikke rigtig forstå at det ikke er muligt at få den samme jordmoder, men sådan er det jo nok bare 

det er du ikke alene om.. det har jeg også oplevet og på mandag skal jeg møde den 4 ved 4 besøg heheh synes det er latterligt.. men sådan er det vel bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Amso

Jeg var også til jordemoder idag, og det var også 3. gang, og den 3. forskellige jeg var til.. Er jeg meget utilfreds over, men der er ikke noget de kan gøre ved det.

Den første havde fået nyt arbejde,

den anden var vikar da den 3 havde ferie ( som jeg så idag ).

Anmeld

20. januar 2011

Amso

Jeg var også til jordemoder idag, og det var også 3. gang, og den 3. forskellige jeg var til.. Er jeg meget utilfreds over, men der er ikke noget de kan gøre ved det.

Den første havde fået nyt arbejde,

den anden var vikar da den 3 havde ferie ( som jeg så idag ).

Anmeld

21. januar 2011

Janni.

AA10 skriver:

det er du ikke alene om.. det har jeg også oplevet og på mandag skal jeg møde den 4 ved 4 besøg heheh synes det er latterligt.. men sådan er det vel bare...

Jeg aner virkelig ikke hvordan det skulle være muligt at opbygge et tillidsforhold til så mange forskellige personer, det er jo ikke sådan at man er hos dem særlig lang tid af gangen 

Synes det er frusterende. Men en veninde forsøgte at hive det positive frem i sagen.. Hun skrev til mig at muligheden for at møde en af de 3 under min fødsel, er jo lidt større.. Så sådan kan man vel også se på det  Men alligevel......

Anmeld

22. januar 2011

AA10

Buito skriver:

Jeg aner virkelig ikke hvordan det skulle være muligt at opbygge et tillidsforhold til så mange forskellige personer, det er jo ikke sådan at man er hos dem særlig lang tid af gangen 

Synes det er frusterende. Men en veninde forsøgte at hive det positive frem i sagen.. Hun skrev til mig at muligheden for at møde en af de 3 under min fødsel, er jo lidt større.. Så sådan kan man vel også se på det  Men alligevel......

lige præcis.. og ligesom din veninde siger havde vi evt kun mødt en hvem siger hun har vagt den dag.. men har haft de samme tanker som dig.. der er desværre bare intet og gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.