Jordmoder besøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Janni.

Idag var jeg så til jordmoder for 3. gang i min graviditet.. Alt ser fint ud, hvilket jo bare er så skønt 

En ting synes jeg dog er belastende... 3 gange besøg hos jordmoder - og 3 forskellige har jeg til dags dato mødt. Er i andre ude for det samme? Kan ikke rigtig forstå at det ikke er muligt at få den samme jordmoder, men sådan er det jo nok bare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Buito skriver:

Idag var jeg så til jordmoder for 3. gang i min graviditet.. Alt ser fint ud, hvilket jo bare er så skønt 

En ting synes jeg dog er belastende... 3 gange besøg hos jordmoder - og 3 forskellige har jeg til dags dato mødt. Er i andre ude for det samme? Kan ikke rigtig forstå at det ikke er muligt at få den samme jordmoder, men sådan er det jo nok bare 

det lyder da ikke rart at have 3 forskellige på 3 jordemoder besøg????

jeg bor i Næstved, og jeg har alle 2 gange jeg har været til jordemoder kun han én og samme person som jordemoder, hvilket jeg er glad for.

troede da også det var meningen man kun havde én, da hun vel skal følge med i udviklingen og alt det der?

-Skovrup

Anmeld

20. januar 2011

Janni.

Fru. Skovrup skriver:

det lyder da ikke rart at have 3 forskellige på 3 jordemoder besøg????

jeg bor i Næstved, og jeg har alle 2 gange jeg har været til jordemoder kun han én og samme person som jordemoder, hvilket jeg er glad for.

troede da også det var meningen man kun havde én, da hun vel skal følge med i udviklingen og alt det der?

-Skovrup

Ja rart er det ikke..

- Den første blev sparet væk..

- Og nr 2 går sygemeldt nu på ubestemt tid..

Ret træls.. 

Anmeld

20. januar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Buito skriver:

Ja rart er det ikke..

Ret træls.. 

Ej der synes jeg godt nok du har været uheldig.... håber du får en fast næste gang.... 

Anmeld

20. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det var jeg også udefor, da jeg var gravid 2. gang

Anmeld

20. januar 2011

B&J

Buito skriver:

kender det alt for godt jeg mødte først min egen jordmor 4gang fordi alle de andre gange var hun syg desværre

men de andre gange var hun der også da mit vand gik hos hende hun var så super sød

Anmeld

20. januar 2011

SaNiNa

Jeg hvade aldrig den sammn på noget tidspunkt under graviditeten og under fødslen hvade jeg 4 forskellig.

Håber det bliver anderledes denne gang

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Buito skriver:

Da jeg ventede Asta havde jeg den samme hele vejen igennem.

Da jeg ventede Anton havde jeg en forskellig til samtlige aftaler.

Denne gang tror jeg at jeg er heldig at have den samme hver gang:0)

Det er selvfølgelig lidt frustrerendeog især hvis du er 1. gangs fødende -da man gerne vil opbygge et tillidsbånd så man kan få spurgt om ting osv.

Jeg tænkte ikke over det 2.gang da det for mig "bare" handlede om høre hjertelyd og få at vide at alt var ok:0)

Christina

Anmeld

20. januar 2011

Janni.

Det er ret frustrende.. Jeg har ikke nemt ved at tale med fremmede om de nære ting ang. min krop f.eks.. Så jeg får aldrig spurgt om de ting der ligger mig på sinde.. 

Gudskelov er internettet opfundet, og her kan jeg da så finde nogen svar.. Og ellers er min egen læge god til at tage sig tid til at høre på mig. Det er jeg rigtig glad for. 

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

Buito skriver:

Ja rart er det ikke..

Ret træls.. 

Det er jo bare rent uheld. Man bestræber sig på, at alle, så vidt det er muligt har den samme jordemoder under hele graviditeten. Det havde jeg i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.