Ang. fagforening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du medlem af den fagforening der hører til dit erhverv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.513 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Stumpen

Jeg vil gerne høre hvorfor I er eller ikke er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

A.

jeg er medlem man kan altid risikere at en arbejdsgiver vil  snyde en,eller det kan altid opstå konflikter mellem en og chefen og de kan altid hjælpe vis det er noget galt..er glad for at jeg er medlem da jeg har brugt min fagforegning flere gang

Anmeld

20. januar 2011

Hansen97

Jeg er i det faglige hus fordi den var billig... har ikke tænkt på om den passede til mit fag (kontor), kun kigget på pris og omtale...

Anmeld

20. januar 2011

L.J.L

ja jeg er medlem af en fagforening, men ikke en som hører til mit erhverv.

Anmeld

20. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Nej. De vil ikke have mig da min uddannlse tilhører en anden fagforening Virkelig mærkeligt, for jeg ikke arbejder med mit fagområde

Anmeld

20. januar 2011

Clisolka

Jeg er medlem af HK Stat - jeg er kontoransat

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Ja. Jeg er medlem af Dansk Sygeplejeråd (DSR), og bliver uddannet om 5 mdr.

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Jeg er ikke fordi jeg arbejder i en lille foretagende og har arbejdet der i over 10 år og ved at der aldrig vil være problemer for mig så jeg ville få brug for fagforeningen. jeg er medlem af en A-kasse.

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Stumpen skriver:

Jeg vil gerne høre hvorfor I er eller ikke er...

Jeg er medlem af det faglige hus og er derved ikke tilknyttet det erhverv jeg var ansat i ( firma gik konkurs december 2010)

Jeg har valgt at få billig fagforening - og jeg må sige at trods de er billige så er de så super:0) Har altid fået den hjælp jeg skulle bruge, og i forbindelse med firmas konkurs og atjeg er på barsel og hente penge med LG har de været super:0) Fået mere hjælp end jeg kunne ønske:0)

Christina

Anmeld

20. januar 2011

NilleG

Jeg er emdlem af 3f som passe rpå mit erhverv (kok) og er det så man er sikker på man ikke bliver snydt.. og de har da også hjulpet med at skaffe mig nogen penge de prøvede at snyde mig for!! De sørger for alt hvis jeg har et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.