Dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Christina.78

Det gør vores DP ikke - hun bruger enten hver deres klud men oftest de her engangsvaskeklude du kan købe overalt og så en til hvert barn..synes ikke det andet lyder særligt lækkert..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Ej det er sgu ikke okay, og iøvrigt er det pisse ulækkert!!

Anmeld

21. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

Er det ok dagplejemor bruger 1 & samme klud til aftørring af alle børn efter spisning ???

Jeg er også dagplejemor og nej det er ikke okay. Jeg plejer at klippe almindelige karklude de der røde og blå og gule over i 4 og så får de en hver så kan de ryge i vaskemaskinen og tørretumbleren bagefter..

Anmeld

21. januar 2011

ChatH

engangs klude river bare sådan synes jeg

Anmeld

21. januar 2011

Christina.78

Chatarina skriver:

engangs klude river bare sådan synes jeg

Hvis det var citererét til mit indlæg - synes nu at de engangsvaskeklude du kan køne i Fakta(pusletid) er noget af det blødeste jeg har købt..hvorimod Netto's er tynde og ikke særlig bløde..

Anmeld

21. januar 2011

Heidisbebs

Nej, jeg syntes ikke at det er i orden.. Er selv dagplejer og bruger engangs/ skum vaskeklude, som bliver smidt ud efter hvert barn

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Nej det er ikke i orden.. 

Madrester, snot og andre "sjove" bakterier, som tværs rundt i hovedet på alle ungerne... 

Det ville jeg bestemt ikke bryde mig om. 

De bedste engangsklude jeg har prøvet er den fra matas.. ;-)

Anmeld

21. januar 2011

<3

Nej det er ikke ok. Foreslå hende at hun har to spande, en med sæbevand og en med rent vand i, deri kommer hun x - antal klude og så er det én til hver af med sæbe og én til hver med rent vand. 

For jeg synes det er ligeså ulækkert at sidde med kløende sæberester en hel dag

Anmeld

21. januar 2011

TTM

Ej føj..... Sidder helt og bliver dårlig...

Kender hun slet ikke smittevejene? Og for pokker, det er jo ligegyldigt hvis de sutter på samme legetøj (Som jeg håber hun jævnligt vasker/afspritter/sterelliserer(staves?) ) men hun skal da ikke bruge samme klud...

Hva så når de bliver skiftet??????? Er det så også genbrugsklude hvis de f.eks kun har tisset??

Anmeld

21. januar 2011

Stumpen

Nej det er bestemt ikke i orden

Victorias dp har været på indkøbestur i Ikea, så Victoria har krus og tallerken i orange og har så en hvis vaskeklus med orange strop.. Hver barn har hver sin farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.