Dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

Er det ok dagplejemor bruger 1 & samme klud til aftørring af alle børn efter spisning ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Anonym skriver:

Er det ok dagplejemor bruger 1 & samme klud til aftørring af alle børn efter spisning ???

lyder ik særligt lækkert i mit hovede! i min søns dp har de en vær det sådan en lille klud

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Om det er ok - tjah - men ikke så hygiejnisk:0)

Anmeld

20. januar 2011

Polkaprik

Jeg er selv DP og synes ikke det er i orden. Nej det er ikke hygiejnisk men det er ikke så meget det jeg stejler over for de sutter også legetøjet og deler savl på den måde. Derimod synes jeg det er ulækkert at et barn skal have kørt et andet barns madrester mm rundt i hovedet. Føj! Kan ikke forstå hun selv synes det er i orden!

Michelle

Anmeld

20. januar 2011

birthee

Det ville nok være mest lækkert med en klud til dem hver!!! Det princip har min mor i hvert fald kørt med de 20 år hun har været dagplejer...

Anmeld

20. januar 2011

Lone Jakobsen

nej jeg synes bestemt ikke det er lækkert. her har de hver deres egen klud.

det sagt, så ville jeg ikke vælge (en ellers god) dp. fra hvis det var eneste fejl.

Anmeld

20. januar 2011

2721

Syntes bestemt ikke det okay!

Anmeld

20. januar 2011

bagger26

Arj, syntes måske ikke det er særlig lækkert, stakkels det barn der bliver tørt sidst i hvert fald..

Min dp mor har en masse små vaskeklude, og så får de en hver...

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

Nej det synes jeg altså er ulækkert

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Spørgsmål kommer af at idag jeg hentede mit barn idagpleje spiste de frugt, da jeg kom .Dagplejemor tør finger og mund på mit barn derefter på de andre.

Tænkte ADDD - ved godt de sutter og så videre på legetøj men der er vel ingen grund til selv at sprede smitte . ( i ddisse sygdomstider )

Ja og vores barn er ofte syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.