cykelhjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg er en af de dobbeltmoralske, der tvinger mine børn til at bære cykelhjelm, men ikke selv gør det

jeg er af en generation hvor cykelhjelme bare ikke var noget man brugte, og den har jeg svært ved at ryste af mig. men nu bruger alle dem (heldigvis) så mine børn bruger dem også.

det skal så lige tilføjes at jeg ikke har cyklet i flere år, og begyndte jeg at cykle dagligt.... ja så var en cykelhjelm da klart en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Koen.

liwsmor skriver:

sådan har jeg det også når jeg skal have min datter bag på. så skal vi begge to det

nemlig og så er man da to der ser fjollede ud med hjelm

Anmeld

20. januar 2011

helora

Jeg bruger konsekvent selv cykelhjelm efter jeg fik mine børn - uanset hvor meget jeg hader den og hvor grimt mit hår bliver

Jeg er simpelthen blevet sådan en kylling efter jeg fik børn, og næst efter tanken om, at der skulle ske dem noget, så er tanken om, at der skulle ske min mand eller jeg noget, det mest forfærdelige.

Anmeld

20. januar 2011

Pia.

liwsmor skriver:

hej alle her inde

jeg var ude og gå en tur med en veninde som også har fået i barnet, vi så folk med cykelhjelm og min veninde siger så fuck hvor ser det dumt nu.. jeg siger: ja det kan godt være det ser dumt ud men det jo smart hvis der sker noget og dermed også smart når man skal lærer sit barn cykel med det, så skal man også selv have det på. hun sagde det skulle hun ihverfald ikk, drengen måtte bare vide det var noget børn cykel med og ikke voksene..

nu hvor jeg sidder her hjemme holder jeg stadig ved at alle i familien skal have det på når min lille pige skal ud og lærer og cykel. 

jeg  ville bare hører hvad ville i gør? vil i have dem på eller ikk, og hvis i ikke vil hvorfor ikk ? 

hav en skøn dag 

jamen jeg vil gerne være ærlig og sige jeg IKKE cykler med cykelhjelm, Men mine børn skal - og ja det er måske den forkerte holdning at have, men sådan er det her...

Nu cykler jeg ikke særlig meget - det kan tælles på meget få fingre hvad jeg cykler da jeg har et dårligt haleben...

Men her cykler alle tre børn med hjelm og moren uden... - Hvorfor ja det ved jeg faktisk ikke, køn er den ikke, men om det er derfor kan jeg ikke svare dig på - mener nok at have den kontrol jeg skal over min langsomme "jernhest" ... Til gengæld kunne jeg ikke drømme om at ride uden hjelm... Men det er jo så en helt anden historie...

Knus Pia...

Anmeld

20. januar 2011

Isabella_mor

jeg vil da gerne bruge cykelhjelm, ikke kun for at være et godt "forbillede/eksempel" men også for at min lille pode ikke skal miste sin mor i trafikken.. folk er jo sindssyge cyklister i københavn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.