cykelhjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

liwsmor

hej alle her inde

jeg var ude og gå en tur med en veninde som også har fået i barnet, vi så folk med cykelhjelm og min veninde siger så fuck hvor ser det dumt nu.. jeg siger: ja det kan godt være det ser dumt ud men det jo smart hvis der sker noget og dermed også smart når man skal lærer sit barn cykel med det, så skal man også selv have det på. hun sagde det skulle hun ihverfald ikk, drengen måtte bare vide det var noget børn cykel med og ikke voksene..

nu hvor jeg sidder her hjemme holder jeg stadig ved at alle i familien skal have det på når min lille pige skal ud og lærer og cykel. 

jeg  ville bare hører hvad ville i gør? vil i have dem på eller ikk, og hvis i ikke vil hvorfor ikk ? 

hav en skøn dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maja88

liwsmor skriver:

hej alle her inde

jeg var ude og gå en tur med en veninde som også har fået i barnet, vi så folk med cykelhjelm og min veninde siger så fuck hvor ser det dumt nu.. jeg siger: ja det kan godt være det ser dumt ud men det jo smart hvis der sker noget og dermed også smart når man skal lærer sit barn cykel med det, så skal man også selv have det på. hun sagde det skulle hun ihverfald ikk, drengen måtte bare vide det var noget børn cykel med og ikke voksene..

nu hvor jeg sidder her hjemme holder jeg stadig ved at alle i familien skal have det på når min lille pige skal ud og lærer og cykel. 

jeg  ville bare hører hvad ville i gør? vil i have dem på eller ikk, og hvis i ikke vil hvorfor ikk ? 

hav en skøn dag 

altså når den dag engang kommer, så vil jeg også selv have cykelhjelm på og det skal manden også..

kan blive helt forarget over dem som har børn bag på cyklen og den lille har hjelm på men ikke den voksne.. hvad nu hvis man bliver påkørt og den lille reddes af hjelmen.. men hvad godt har den af det når mor eller far er død, fordi de ikke havde hjelm på

Anmeld

20. januar 2011

Aves..

liwsmor skriver:

hej alle her inde

hav en skøn dag 

Jeg har lige cyklet i dag og helt uden hjelm.. og ja, jeg burde nok og køber da nok også en en dag...men ved så meget andet, så er det at mine børn har cykelhjelm på, bliver holdt i hånden når vi går over vejen, ikke udsættes for giftstoffer som feks passiv rygning, bliver puttet til ordenlig tid og får sund mad osv osv osv...det er mit ansvar og så længe jeg kan så er det sådan det er...men en dag vil de sikkert cykle uden også og udsætte sig selv for en masse ikek så sund, præcis som alle andre voksne mennesker...

Men da klart det er mest fornuftigt med hjelm på for det kan dælme da gå rigtig galt...

Anmeld

20. januar 2011

Barbamama

Vi bruger begge hjelm herhjemme og det gjorde vi FØR vi fik vores datter. Jeg er ret sikker på jeg er pænere med hjelm end med hjerneskade. Og nu hvor jeg har et barn er det enormt vigtigt at der ikke sker noget med mig. Hvis jeg bliver hjerneskadet har min datter ikke meget ud af mig, så vi kører ALTID med cykelhjelm!!!!

Anmeld

20. januar 2011

liwsmor

Maja88 skriver:

altså når den dag engang kommer, så vil jeg også selv have cykelhjelm på og det skal manden også..

kan blive helt forarget over dem som har børn bag på cyklen og den lille har hjelm på men ikke den voksne.. hvad nu hvis man bliver påkørt og den lille reddes af hjelmen.. men hvad godt har den af det når mor eller far er død, fordi de ikke havde hjelm på

lige de ord jeg ville sige. sådan har jeg det også. jeg kan også blive helt iiihh over det, hvis barn skal have hjelm på skal voksen godt nok også

Anmeld

20. januar 2011

Aves..

liwsmor skriver:

lige de ord jeg ville sige. sådan har jeg det også. jeg kan også blive helt iiihh over det, hvis barn skal have hjelm på skal voksen godt nok også

Hvor må I tit blive ihhhhh... sidst jeg cyklede der havde børn knap hjelm på...det er 10 år siden sidst.. men jeg kunne da endnu og for alle jer der bliver IHHHHH... må jeg da hellere skynde mig at købe en, så vi kan nedsætte ihhhh-symptomer landet rundt..

Anmeld

20. januar 2011

liwsmor

michella80 skriver:

Vi bruger begge hjelm herhjemme og det gjorde vi FØR vi fik vores datter. Jeg er ret sikker på jeg er pænere med hjelm end med hjerneskade. Og nu hvor jeg har et barn er det enormt vigtigt at der ikke sker noget med mig. Hvis jeg bliver hjerneskadet har min datter ikke meget ud af mig, så vi kører ALTID med cykelhjelm!!!!

ja godt være det ikke er den pæneste men det da pænere end hjerneskade

Anmeld

20. januar 2011

Koen.

er lige begyndt at cykle med min datter og fordi hun skal have cykelhjelm på, har jeg det os selv

Anmeld

20. januar 2011

liwsmor

lillespurv20 skriver:

er lige begyndt at cykle med min datter og fordi hun skal have cykelhjelm på, har jeg det os selv

sådan har jeg det også når jeg skal have min datter bag på. så skal vi begge to det

Anmeld

20. januar 2011

Barbamama

liwsmor skriver:

ja godt være det ikke er den pæneste men det da pænere end hjerneskade

Det klæder mig bedre med fladt hår end med en der mader mig, tørrer savl af min hage og tørrer mig i røven når jeg er færdig på toilettet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.