Uge 27 - baby har hovedet opad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Amso

Chewy skriver:

Okay, det var bare fordi hun sagde, at der ikke var ret stor succesrate med vending af bebsen normalt, så han skulle helst vende sig af sig selv og inden han blev for stor til at kunne det selv....

Nå, jeg slår kold vand i blodet og laver mine meget sexede øvelser

Har hørt succe'en i at prøve at vende baby er 50-50.. Og samtidigt med du ikke er længere henne endnu, er der stadig meget stor sansynlinghed for du kommer til at føde selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Chewy

Amso skriver:

Har hørt succe'en i at prøve at vende baby er 50-50.. Og samtidigt med du ikke er længere henne endnu, er der stadig meget stor sansynlinghed for du kommer til at føde selv

Uha, det håber jeg Ej, det tror jeg faktisk også fuldt ud på. Jeg er jo blevet skannet på et tidspunkt, hvor man ikke normalt bliver det, så det at han sidder op nu, kan mange andre babyer jo også have gjort på det tidspunkt, uden man har vidst det og set det som et problem

Anmeld

22. januar 2011

Amso

Chewy skriver:

Uha, det håber jeg Ej, det tror jeg faktisk også fuldt ud på. Jeg er jo blevet skannet på et tidspunkt, hvor man ikke normalt bliver det, så det at han sidder op nu, kan mange andre babyer jo også have gjort på det tidspunkt, uden man har vidst det og set det som et problem

Nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.