3 faddere for mange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej

Vi ønsker at have min bror, min mands bror og min mands søster til faddere. Min kusine skal være gudmor.

Min mands søster er sur over hun ikke skal være gudmor og jeg tror derfor hun ikke vil være fadder. Det kunne ellers være så dejligt hvis det var alle vores søskende.

Da jeg spurgte om hun ville være fadder var hendes svar "hvorfor vælger i ikke bare .....(min mans bror) og ...(hans kæreste)?" Jeg svarede fordi jeg gerne vil have jer. Det betydr meget for os.

Hun siger så at 3 faddere er da alt for meget! sýnes jeg nu ikke det er, og det skal hun vel heller ikke bedømme? Min mand blev meget ked af hendes reaktion, og sagde til mig at vi måske bare skal lade være med at få barnet døbt. Men det synes jeg ikke at hun skal have lov at styre.

Hun er den yngste i søskendeflokken og altid blevet forkælet, men derfor synes jeg ikke man kan opføre sig sådan.

Jeg har altid haft et godt forhold til hende. Men efter jeg er blevet gravid har hun ændret sig overfor mig, ved ikke m hun måske kan være jaloux. Det er meget ubehageligt for mig.

Hun skal med til fødslen og kunne være dejluigt at få talt alt det her ud først, men hun lukker helt af og bliver fornærmet når jeg prøver at tale med hende om det.

Er dybt ulykkelig over vores venskab er "væltet" på den måde.

Men det er jo ikke kun mig hun straffer også vores barn. Det er jo ham hun skal være fadder for ikke mig.

Er det for mange faddere og er det ondt af os hun ikke sal være gudmor, Er vi forkert på den?

Jeg synes, I skal gøre lige som I har lyst og ikke lade jer styre af hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Dot D

Du/ I skal gøre det der passer jer, det skal hun ikke blande sig i. Jeg synes ikke det er for mange, vi havde 6 faddere til begge vores børn og så bar Stephan Sophie, jeg gik med krykker pga slem bækkenløsning, og da Sophus skulle døbes, så bar jeg ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.