håber i kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

har to spørgsmål 

ved ikke om det er nogle dumme spørgsmål

1. når man er ved at gå i fødsel begynder ens mave så at falde ned af ? 

2. har hørt når man er første gangs fødene så går man næsten altid over tid, er det rigtigt? 

og så et lille side spørgsmål  min læge sagde til mig, at når man var ved at gå i fødsel bygger man ''rede'' begynder at pakke taske og nusser rundt der hjemme med alt muligt, for det bedste i baby tingene og min kæreste hørte også hvad lægen sagde og han har lagt mærke til at jeg er begyndt at flytte om i børne værelset og er begyndt at pakke en taske til når jeg skal på sygehuset  kender i noget til det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

4kløver

Svar 1 er jeg ikke helt sikker på hvad du mener Men ved min nr 1 var maven væk men gik også fra 58kg til 45.

Svar 2  den kommer når den vil jeg fødte 2dage før.

Den med rede tror jeg at det er for kvinde til kvinde jeg havde den ikke. Ved min den sidste blev tasken først pakket den dag jeg havde termin. og de andre kom faren med den for den var ikke pakket. Ved den sidste fik vi det hele på plads ca en uge før termin

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Svar 1 er jeg ikke helt sikker på hvad du mener Men ved min nr 1 var maven væk men gik også fra 58kg til 45.

Svar 2  den kommer når den vil jeg fødte 2dage før.

Den med rede tror jeg at det er for kvinde til kvinde jeg havde den ikke. Ved min den sidste blev tasken først pakket den dag jeg havde termin. og de andre kom faren med den for den var ikke pakket. Ved den sidste fik vi det hele på plads ca en uge før termin

Mange tak for svaret  nr 1 spørgsmål kan jeg heller ikke helt uddybe selv hehe  men håber nu jeg ikke går over tid,  er 35+5 henne idag så det er lige rundt om hjørne 

Anmeld

20. januar 2011

4kløver

Ja der er ikke længe til husker dem som meget lange

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Ja der er ikke længe til husker dem som meget lange

syntes de første 7 til 8 måneder er gået så hurtigt, men når man så lige mangler de sidste uger går det bare langtsomt og kan ikke vente tiden af mere 

Anmeld

20. januar 2011

4kløver

Ja.. jeg husker da den første ve kom tænkte jeg.. er det nu..

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Ja.. jeg husker da den første ve kom tænkte jeg.. er det nu..

Jeg er også begyndt at få plukveer,  

det er første gang jeg er gravid så vidste ikke helt om det var normalt, så jeg løb nærmest op til min læge og han sagde så det var plukveer 

Anmeld

20. januar 2011

SD21

Mener du ikke at maven synker når man snart skal føde? - Det gør den jo og det gør den jo fordi at baby rykker sig ned i bækkenet og gør klar til fødsel

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Mener du ikke at maven synker når man snart skal føde? - Det gør den jo og det gør den jo fordi at baby rykker sig ned i bækkenet og gør klar til fødsel

Ja det var det jeg mente  og tak for dit svar 

Anmeld

20. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

Ja det var det jeg mente  og tak for dit svar 

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.