Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Macaab skriver: Det kommer an på alder og dragten. Med fødder = natdragt Uden fødder = alm. tøj, medmindre der er "sove" motiver på OG man kommer altså ikke et stort barn, der fx kan gå, i en heldragt medmindre det er til nattøj. Heldragter i dagtimerne hører babyer til, så det er nemmere for dem at rulle og bevæge sig
Det kommer an på alder og dragten.
Med fødder = natdragt
Uden fødder = alm. tøj, medmindre der er "sove" motiver på
OG man kommer altså ikke et stort barn, der fx kan gå, i en heldragt medmindre det er til nattøj.
Heldragter i dagtimerne hører babyer til, så det er nemmere for dem at rulle og bevæge sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bruger dem om dagen, nogle gange om natten. Om natten er det heldragter med fødder i.
Jeg bruger natdragter om natten dvs dem med fødder og dem uden fødder bruger jeg om dagen...
MIn søn er 6 mdr. og rigtig i gang med at møve sig rundt, trille osv. så vi bruger heldragter dag og nat. For mig er det vigtigt at han har stor bevægelsesfrihed, og det skulle gerne afspejles i det tøj vi vælger til ham.
Vi bruger dem kun som nattøj.
nicklas træder bukserne af hvis han har sådan nogle på i seng så her er heldragter til natten
aarhusmor skriver: Dengang han var helt lille, altså under 6 mdr. brugte jeg dem også om dagen.
Dengang han var helt lille, altså under 6 mdr. brugte jeg dem også om dagen.
Det samme her. Heldrager brugte jeg også om dagen til hun var ca 6 måneder, derefter synes jeg det så lidt for "baby-agtigt" ud til hende og så blev de kun brugt som nattøj
som natdragter
bortset fra en fra Hummel hvor der står Old School på, den bruger jeg om dagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128