Jer der bruger heldragter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Anonym trådstarter

Bruger i dem til nattøj eller som tøj til hverdagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Nettemor

nattøj. syns de er meget nattøjs agtige.. men kender flere der bruger dem om dagen også..

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

Dengang han var helt lille, altså under 6 mdr. brugte jeg dem også om dagen. Men skiftede så de var rene hver dag

Anmeld

19. januar 2011

Noneother

Hverdagen som regel.
De virker så dejlig behagelige, og baby er jo sådan set ligeglad hvad h*n har på såå...

min søn er osse et varmt barn, så her soves der i body.

Anmeld

19. januar 2011

Fru Dinesen

Bruger dem dag og nat .....

Og jo en frisk en til både dag og nat, og så om dagen har hun body inden under så hun ik fryser  

Knus Linda 

Anmeld

19. januar 2011

henh01

Jeg bruger dem som tøj om dagen Min dreng er også kun 2 mdr, bryder mig ikke så meget om dem når de bliver store og der er en hel plantage af Katvig æbler på maven af dem. Jeg tager ej heller blomstede trusser på, der er ingen grund til at gøre ondt værre

Anmeld

19. januar 2011

Corn

Det kommer an på alder og dragten.

Med fødder = natdragt

Uden fødder = alm. tøj, medmindre der er "sove" motiver på

OG man kommer altså ikke et stort barn, der fx kan gå, i en heldragt medmindre det er til nattøj.

Heldragter i dagtimerne hører babyer til, så det er nemmere for dem at rulle og  bevæge sig

Anmeld

19. januar 2011

Mig med maven

Jeg bruger dem både da og nat, nogle af dem synes jeg er rigtig nat-agtige, men andre synes ejg er fede om dagen, babay må synes det samme, ingen knapper, eller lign og ligge på når man skal sove! lækkert !

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Macaab skriver:

Det kommer an på alder og dragten.

Med fødder = natdragt

Uden fødder = alm. tøj, medmindre der er "sove" motiver på

OG man kommer altså ikke et stort barn, der fx kan gå, i en heldragt medmindre det er til nattøj.

Heldragter i dagtimerne hører babyer til, så det er nemmere for dem at rulle og  bevæge sig

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Kun nattøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.