roskilde festival= dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Banditten´s mor

Anonym skriver:

jeg ved godt at det nok ikke er mange af jer her inde der har lyst til at tage på Roskilde men min vinde kom den anden dag med en billedet til mig, jeg super glad for hun gider at bruge penge på mig og hun vil have mig med og jeg vil også vildt gerne med og min søn skal jo alligevel være en uge ved sin far i sommerferien

men snakke med min mor om det og det eneste hun have at sige var at jeg var en dårlig mor hvis jeg ville til Roskilde. ih hvor kan hun gøre mig sur jeg ved godt det ikke er normalt at tage til Roskilde når man har et barn men at jeg er en dårlig mor sydens jeg sku ikke

så nu ved jeg ikke om jeg vil af sted ?

Sikken noget fis at fyre af!! Man er da ikke nogen dårlig mor fordi man tager på Roskilde festival. Du skal da vel ikke sidde og kukkelure derhjemme, når din søn er hos sin far. Eller hvad havde din mor forstillet sig?

Afsted med dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

TinaPina

Årh jeg ville ELSKE at skulle til skanderborg i år også! MEN min søn er jo så max 6 uger, så JEG ville være en dårlig mor hvis jeg var væk i fem dage

Men i 2012, THEN IM BACK!

Ha en FED tur til Roskilde!

Anmeld

19. januar 2011

Mussi30

Anonym skriver:

jeg ved godt at det nok ikke er mange af jer her inde der har lyst til at tage på Roskilde men min vinde kom den anden dag med en billedet til mig, jeg super glad for hun gider at bruge penge på mig og hun vil have mig med og jeg vil også vildt gerne med og min søn skal jo alligevel være en uge ved sin far i sommerferien

men snakke med min mor om det og det eneste hun have at sige var at jeg var en dårlig mor hvis jeg ville til Roskilde. ih hvor kan hun gøre mig sur jeg ved godt det ikke er normalt at tage til Roskilde når man har et barn men at jeg er en dårlig mor sydens jeg sku ikke

så nu ved jeg ikke om jeg vil af sted ?

Gav hun en begrundelse til at hun synes du er en dårlig mor, hvis du tager afsted?

Hvis hun nu sidder med opfattelsen af at Roskilde er ligesom Woodstock i 60'erne. Ren sex, drugs and Rock n' Roll? Så er der måske en tanke bag hendes bekymring?

Selvfølgelig skal der være plads til at have en børnefri uge Men måske spørge hende ind til hvorfor hun mener som hun gør?

Knus

Anmeld

20. januar 2011

Tkcuf

Hihi. Hvor er du sød. Der er altså en milion forældre der tager på roskildefestival. Det gør dem ikke til dårlige forældre. Tværdimod- forældre skal ikke miste sig selv fordi de får børn. Min mor er også fra den tid hvor moren bestemt ikke tog ud og festede- nej man gik til kaffe hos naboen og det var ellers løjer nok haha.. Så længe du ikke drikker dig bevidstløs og ellers opføre dig ansvarligt- så meget som man nu kan på roskilde Så afsted med dig og god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.