roskilde festival= dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg ved godt at det nok ikke er mange af jer her inde der har lyst til at tage på Roskilde men min vinde kom den anden dag med en billedet til mig, jeg super glad for hun gider at bruge penge på mig og hun vil have mig med og jeg vil også vildt gerne med og min søn skal jo alligevel være en uge ved sin far i sommerferien

men snakke med min mor om det og det eneste hun have at sige var at jeg var en dårlig mor hvis jeg ville til Roskilde. ih hvor kan hun gøre mig sur jeg ved godt det ikke er normalt at tage til Roskilde når man har et barn men at jeg er en dårlig mor sydens jeg sku ikke

så nu ved jeg ikke om jeg vil af sted ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Sees

jeg ved godt at det nok ikke er mange af jer her inde der har lyst til at tage på Roskilde men min vinde kom den anden dag med en billedet til mig, jeg super glad for hun gider at bruge penge på mig og hun vil have mig med og jeg vil også vildt gerne med og min søn skal jo alligevel være en uge ved sin far i sommerferien

men snakke med min mor om det og det eneste hun have at sige var at jeg var en dårlig mor hvis jeg ville til Roskilde. ih hvor kan hun gøre mig sur jeg ved godt det ikke er normalt at tage til Roskilde når man har et barn men at jeg er en dårlig mor sydens jeg sku ikke

Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor!

Jeg arbejder selv på Skanderborg festival næsten hvert år, og gjorde det også sidste år, hvor min søn var på ferie hos sin mormor og morfar!

Hvis dit barn alligevel er ved sin far, så afsti afsted med dig - Du skal da gøre lige præcis hvad du har lyst til, når du er barnefri

Anmeld

19. januar 2011

helora

Hvis jeg havde en uge uden børn i sommerferien, så ville jeg hellere end gerne tilbringe den på Roskilde Festival . Hvorfor i alverden skulle man ikke kunne tage på festival, hvis man har børn?

Anmeld

19. januar 2011

Lise

Hvorfor er man en dårlig mor hvis man tager på Roskilde?  Kan ikke se sammenhængen...

Gælder det også for Skanderborg Festival? For der tager min mand og jeg til uden børn næste sommer...

Anmeld

19. januar 2011

Sees

Lise skriver:

Hvorfor er man en dårlig mor hvis man tager på Roskilde?  Kan ikke se sammenhængen...

Gælder det også for Skanderborg Festival? For der tager min mand og jeg til uden børn næste sommer...

Så ses vi

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er du da ikke.
Jeg har levet som prof sangerinde mens min den ældste var lille, og jeg havde hende nærmest med i en kuffert eller hun blev passet hjemme af mine forældre, hvis det var en af de større turnéer.
Så selvfølgelig er du da ikke en dårlig mor.
Så se du bare at nyd din festival. Det havde da været langt værre hvis du bare tog barnet med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

KajaHH

Vi tager da også til festival, men det er Langelands og det er enda med børn, er vi så også dårlige forældrer.

Nej du, hvis du har en uge der står i børne fri tegn, så tag du da afsted og nyd det og får ladet op og oplev noget spændende.

Anmeld

19. januar 2011

Lise

Sees. skriver:

Så ses vi

Helt sikkert  Jeg glæder mig (ikke mindst til de fire børnefrie dage)

Anmeld

19. januar 2011

Brams

Anonym skriver:

Hvis din søn er på ferie hos sin far i den uge, ser jeg da bestemt ikke noget galt i, at du gør lige hvad du har lyst til  God tur!

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Du er da ikke en dårlig mor, når den bette alligevel skal være ved sin far i en uge, kan det da ligeså godt være mens du er ude og nyde livet, end at du sidder derhjemme og kukkelurer, han får det da hverken dårligt eller bedre af, om du laver nogte andet, når han alligevel er ved sin far.

jeg synes da bare du skal pakke tasken, og afsted og få en super fed oplevelse ud af det, sammen med din veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.