At sikre hinanden -uden at blive gift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

tinasmor

Baagøe skriver:

Helt enig. Jeg tror det er bedre at ofre lidt ekstra fremfor at komme i klemme...

Enig.

Og Molly8 tak for dit svar. Jeg tror at det lige præcis er den vej vi skal gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

frulouise

21. januar 2011

tinasmor

frulouise skriver:

Vi fik vores herfra http://www.familieadvokaten.dk/

Tak, for svar. Har lige været der inde og bestille samlivspakken til samlevende med fællesbørn.

Tak for alle jeres svar

Anmeld

21. januar 2011

tinasmor skriver:

Tak, for svar. Har lige været der inde og bestille samlivspakken til samlevende med fællesbørn.

Tak for alle jeres svar

Åhh for pokker.. Det skal vi sq også ha!

Er det 'bare' nogle papir man modtager?? Tænkte om man kunne splejse med én, og så bare tage en kopi af dem!?

Stine og Lisa.

Anmeld

21. januar 2011

Pige2009

tinasmor skriver:

Enig.

Og Molly8 tak for dit svar. Jeg tror at det lige præcis er den vej vi skal gå.

Det lyder som en fornuftig plan

Anmeld

21. januar 2011

sus82

Molly8 skriver:

Vi har planer om at bruge Familieadvokaten.dk. Her kan man for 3-500,-kr. bestille diverse papirpakker som man selv udfylder. - Med vejledning til éns særlige situation. Herefter skal man omkring notaren, hvilket koster yderligere 350,-kr. Det er det billigste, jeg har fundet. Det "koster" nok noget tid, men ser ud til at være til at gå til.

Kh Molly

Vi har brugt familieadvokaten.dk det var nemt. Det kostede 500 kr + notargebyr på 300. Det er bare vigtigt at læse vejledningen grundigt ang udprintning af papirene. Så længe I bare vil sikre hinanden og der ikke er nogle usædvanlige forhold, kan jeg jeg varmt anbefale det.

Anmeld

21. januar 2011

sus82

Tilmeldt skriver:

Åhh for pokker.. Det skal vi sq også ha!

Er det 'bare' nogle papir man modtager?? Tænkte om man kunne splejse med én, og så bare tage en kopi af dem!?

Stine og Lisa.

Du får noget specielt papir det skal udskrives på, så det er desværre ikke bare lige at tage en kopi - det havde ellers været nemt

Anmeld

21. januar 2011

Molly8

sus82 skriver:

Vi har brugt familieadvokaten.dk det var nemt. Det kostede 500 kr + notargebyr på 300. Det er bare vigtigt at læse vejledningen grundigt ang udprintning af papirene. Så længe I bare vil sikre hinanden og der ikke er nogle usædvanlige forhold, kan jeg jeg varmt anbefale det.

Det lyder godt

- Jeg må nu indrømme, at jeg stadig håber, at gemalen beslutter sig for at få formalia klaret i kirken umiddelbart efter dåben. Det ville da være nemmest

Kh Molly

Anmeld

21. januar 2011

tinasmor

sus82 skriver:

Du får noget specielt papir det skal udskrives på, så det er desværre ikke bare lige at tage en kopi - det havde ellers været nemt

ja det er korrekt. Da jeg bestilte i dag, stod der, at jeg ville modtage noget specielt papir.

Anmeld

21. januar 2011

tinasmor

sus82 skriver:

Det er bare vigtigt at læse vejledningen grundigt ang udprintning af papirene.

tak, det vil jeg helt sikkert gøre. Nogle gange er man lidt for hurtig ude og "glemmer" brugsanvisningen før det er for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.