Er jeg total urimelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at manden og jeg er gået fra hinanden.
Han er flyttet, og står nu og mangler ALT!

Har så selv købt nyt spisebord, og fortæller min eks-mand at han må få mit gamle, + stole, da han jo intet har at sidde og spise ved. Det vil han gerne have, og bliver rigtig glad for at jeg vil hjælpe ham.
Ringer til ham torsdag i sidste uge, og siger at han kan hente det tirsdag eller onsdag, da jeg får mit nye hjem torsdag (imorgen).

Igår skriver jeg så til ham, hvad det bliver til med spisebordet, og han svare at han lige skal finde ud af noget med transport.
Jeg har så ingen planer lagt idag (har faktisk sagt nej til at spise ved en veninde) fordi han jo skulle komme og hente det spisebord.
Skriver lidt med ham sidst på eftermiddagen (om noget andet) og slutter så af med at spørge hvornår han henter spisebordet.
Hører intet.
Sender samme sms, halvanden time senere.
Hører inet.
Ringer til ham.
Han tager den ikke.

Og nu sidder jeg faktisk og har sådan lyst til at give ham en skideballe. Han har vidst i en uge (EN UGE!!!!) at han kunne hente det igår eller idag, og så vælger han at ignorere mig.
Så nu sidder jeg herhjemme, og sumper og ved ikke en skid om hvad der skal ske.
Jeg har foræret ham mit spisebord... FORÆRET! og så vælger han at gøre det her.

Er det ham der er utaknemmelig eller mig der er urimelig?
Føler mig faktisk pisset op og ned af ryggen.
Hvad fanden skal jeg stille op nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

LR85

ØV jeg kan GODT forstå det er smadder irriternede a han 'løber' fra aftalen eller i hvert fald lader dig vente, uden svar.

Hvis jeg var dig ville jeg skam sætte det på den blå avis eller lig og SELV få noget ud af det, så kan han da rende og hoppe hvis han ikke engang kan svare dig, når du er så venlig a ville forære ham bordet.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sagen er den at manden og jeg er gået fra hinanden.
Han er flyttet, og står nu og mangler ALT!

Har så selv købt nyt spisebord, og fortæller min eks-mand at han må få mit gamle, + stole, da han jo intet har at sidde og spise ved. Det vil han gerne have, og bliver rigtig glad for at jeg vil hjælpe ham.
Ringer til ham torsdag i sidste uge, og siger at han kan hente det tirsdag eller onsdag, da jeg får mit nye hjem torsdag (imorgen).

Igår skriver jeg så til ham, hvad det bliver til med spisebordet, og han svare at han lige skal finde ud af noget med transport.
Jeg har så ingen planer lagt idag (har faktisk sagt nej til at spise ved en veninde) fordi han jo skulle komme og hente det spisebord.
Skriver lidt med ham sidst på eftermiddagen (om noget andet) og slutter så af med at spørge hvornår han henter spisebordet.
Hører intet.
Sender samme sms, halvanden time senere.
Hører inet.
Ringer til ham.
Han tager den ikke.

Og nu sidder jeg faktisk og har sådan lyst til at give ham en skideballe. Han har vidst i en uge (EN UGE!!!!) at han kunne hente det igår eller idag, og så vælger han at ignorere mig.
Så nu sidder jeg herhjemme, og sumper og ved ikke en skid om hvad der skal ske.
Jeg har foræret ham mit spisebord... FORÆRET! og så vælger han at gøre det her.

Er det ham der er utaknemmelig eller mig der er urimelig?
Føler mig faktisk pisset op og ned af ryggen.
Hvad fanden skal jeg stille op nu?

Tjaaa...jeg ved ikke..men mig kan den slags ikke hidse op overhovedet.
Han er et menneske...han er din x...du kender ham og der er vel en grund til at I ikke kan leve sammen mere...skulle en af dem mon være, at han ikke overholder aftaler??
Hvis jeg var dig, så ville jeg da skrive til ham..at enten så henter han det bord inden 48 timer eller også ryger det på genbrug (eller sådan noget)
Og stil det så til side, og kommer han ikke, så afsted med det.
Det er jo ikke jordens undergang at du skal have bordet i et par dage ekstra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Lotus86

SussieThyssen skriver:

Han er et menneske...han er din x...du kender ham og der er vel en grund til at I ikke kan leve sammen mere...skulle en af dem mon være, at han ikke overholder aftaler??
Hvis jeg var dig, så ville jeg da skrive til ham..at enten så henter han det bord inden 48 timer eller også ryger det på genbrug (eller sådan noget)

Kærligst
Sussie

Kan bare ikke lade være med at smile over dine dejlige indlæg, har sjældent mødt en der ser så positivt og roligt på alt ting

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Nej nej, det er slet ikke jordens undergang, men efter vi er gået fra hinanden har han simpelthen tilladt sig SÅ meget, som er gået langt over min grænse.

For to uger siden havde jeg brug for et sted at sove, da jeg skulle til fest i nærheden af hvor han bor nu.
Jeg fik lov at sove hos ham, han var vildt sød, og dagen efter tog jeg ham med i Ikea, og lod ham bruge mine penge på de småting han manglede til køkken osv.
1000 kr.

Han snakkede om at han så havde dårlig samvittighed over at han ikke kunne hjælpe mig, og sagde så til ham at han jo kunne hjælpe mig ved f.eks. at lade mig låne hans gæsteværelse når jeg er til fest og arrangementer i nærheden af hvor han bor. Det ville han hjertens gerne hjælpe med.

Tilbyder mit spisebord... "Ja tak, det er alt for meget, hvor er du sød, det vil jeg rigtig gerne!"

I sidste weekend havde vi en aftale, hørte ingenting, og dagen efter giver han lyd, med noget i form af
"Jeg havde lige brug for at isolere mig igår"
"Ja, men derfor giver man da lige besked om at man ikke kan overholde aftalen"
"Jaja"

Lige siden, har jeg nærmest fået den kolde skulder, med undtagelse fra mandag, hvor han lige spurgte mig hvordan jeg havde det.

Hvad mere skal jeg stå model til?

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Kan bare ikke lade være med at smile over dine dejlige indlæg, har sjældent mødt en der ser så positivt og roligt på alt ting

Hehe tak skal du have.
Man skal huske at være glad og ikke sådan lade sig gå på af livets små fortrædeligheder.
Det gør det meget sjovere at leve

Anmeld

19. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

uden at kende dig sussie synes jeg bare du er et de rareste mennesker- kun set ud fra alle dine svar- du er altid så sød og ærlig...

er nødt til lige at kramme dig)

Til Ts. Det ville heller ikke hidse mig op, men boede i ikke sammen, har han så ikke også betalt til det gamle spisebord? -I så fald er det jo halvt hans

Anmeld

19. januar 2011

Betteisen

Lotus86 skriver:

Lige mine ord

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

jcmoller skriver:

uden at kende dig sussie synes jeg bare du er et de rareste mennesker- kun set ud fra alle dine svar- du er altid så sød og ærlig...

Til Ts. Det ville heller ikke hidse mig op, men boede i ikke sammen, har han så ikke også betalt til det gamle spisebord? -I så fald er det jo halvt hans

Jo vi boede sammen, I mit hus.
Så alle møbler er mine

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

jcmoller skriver:

Ihh jamen 1000 tak søde ven.
Det er da dejligt, at jeg kan glæde andre lidt...jeg får jo også selv så meget glæde af at være herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.