Nej nej, det er slet ikke jordens undergang, men efter vi er gået fra hinanden har han simpelthen tilladt sig SÅ meget, som er gået langt over min grænse.
For to uger siden havde jeg brug for et sted at sove, da jeg skulle til fest i nærheden af hvor han bor nu.
Jeg fik lov at sove hos ham, han var vildt sød, og dagen efter tog jeg ham med i Ikea, og lod ham bruge mine penge på de småting han manglede til køkken osv.
1000 kr.
Han snakkede om at han så havde dårlig samvittighed over at han ikke kunne hjælpe mig, og sagde så til ham at han jo kunne hjælpe mig ved f.eks. at lade mig låne hans gæsteværelse når jeg er til fest og arrangementer i nærheden af hvor han bor. Det ville han hjertens gerne hjælpe med.
Tilbyder mit spisebord... "Ja tak, det er alt for meget, hvor er du sød, det vil jeg rigtig gerne!"
I sidste weekend havde vi en aftale, hørte ingenting, og dagen efter giver han lyd, med noget i form af
"Jeg havde lige brug for at isolere mig igår"
"Ja, men derfor giver man da lige besked om at man ikke kan overholde aftalen"
"Jaja"
Lige siden, har jeg nærmest fået den kolde skulder, med undtagelse fra mandag, hvor han lige spurgte mig hvordan jeg havde det.
Hvad mere skal jeg stå model til?
Anmeld