H1N1 symtomer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

bullerbassen

Ni-ko-li-ne skriver:

sådan er det ofte ved feber... at man sveder og fryser.... det er kroppen der prøver at få temp. derned hvor den skal være

Har aldrig haft feber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

bullerbassen

Chritinap skriver:

Det er jo overalt..
Vi har alle 4 lige haft det.
Det er jo 'bare' en influenza, bare lidt hårdere syntes vi alle.

Det ved jeg godt - men læste på en side at man skulle kontakte lægen hvis :

Har barn under 2 år

Samt problemer med luft vejen ( han er syg ofte pga AB )

Anmeld

19. januar 2011

Kvindemin

bullerbassen skriver:

Det ved jeg godt - men læste på en side at man skulle kontakte lægen hvis :

Har barn under 2 år

Samt problemer med luft vejen ( han er syg ofte pga AB )

Ja det skal man altid. Så det syntes jeg da bare i skal gøre, hvis han også for feber..
Min den mindste er 3 mdr. og har lige haft det i 5-6 dage. Det er en hård omgang!

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

bullerbassen skriver:

nej for søren - det lyder ikke rart  

Kan godt forstå du har skiftet læge

Tak

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

Ni-ko-li-ne skriver:

sådan er det ofte ved feber... at man sveder og fryser.... det er kroppen der prøver at få temp. derned hvor den skal være

ja det er rigtigt

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

Chritinap skriver:

Ja det skal man altid. Så det syntes jeg da bare i skal gøre, hvis han også for feber..
Min den mindste er 3 mdr. og har lige haft det i 5-6 dage. Det er en hård omgang!

nej nej han er heldigvis for en gang skyld frisk

Blev som skrevet blot nysgerrig , da ½ delen af børnene på arbejdet ligger syge og her gik jeg selv hjem i mandags ..

Så høre manden at " byen " er ramt . Så var blot " nysgerrig "

havde ikke skænket det en tanke at det var influnza jeg havde. Er bare skidt mas

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

Pu ha det lydet ikke rart med så lille en . Håber I er friske igen -

ellers god bedring til jer

Anmeld

19. januar 2011

tinasmor

bullerbassen skriver:

Vi sidder herhjemme og snakker om influneza A..

Manden Har været på tanken efter hoste tabelletter, hvorefter ekspedienten siger det er konstateret H1N1 i den by jeg arbejder.

Jeg gik hjem fra arbejde mandag pga sygdom hvor halvdelen af børnene på mit arbejde ligger syge ( børnehave )

Da det var på sit højeste i England, hørte jeg denne forklaring.

Hvis man har det er man ikke i tvivl. Man har så ondt at hvis der lå 500 kr 3 meter fra én så ville man ikke kunne bøje sig ned og hente den op.

Men om det passer ved jeg ikke. Heldigvis har jeg aldrig haft det. Men for alm. mennekser (som ikke i forvejen har f.eks hjertesygdomme) eller gravide. Så er sygdommen ikke mere farlig end en alm. influenza. Så vidt jeg ved er ingen endnu døde hvis de ikke i forvejen havde sygdomme som gjorde at man var mere udsatte. men forfærdeligt at nogle skulle dø overhoved, selvfølgelig.

Anmeld

19. januar 2011

Pena

Puha. Herhjemme er jeg godt nok også ramt. Har ikke været på baby.dk i to døgn, og tro mig så er jeg syg.

Var oppe 4 gange i nat for at tage bad. Lå nærmest og svømmede rundt i sengen. Føj da. Og alligevel fryser man helt vildt.

Jeg kan ikke huske jeg nogensinde har været så syg. Nå men det går vel over igen.

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

Pena skriver:

Puha. Herhjemme er jeg godt nok også ramt. Har ikke været på baby.dk i to døgn, og tro mig så er jeg syg.

Var oppe 4 gange i nat for at tage bad. Lå nærmest og svømmede rundt i sengen. Føj da. Og alligevel fryser man helt vildt.

Jeg kan ikke huske jeg nogensinde har været så syg. Nå men det går vel over igen.

god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.