H1N1 symtomer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

bullerbassen

Vi sidder herhjemme og snakker om influneza A..

Manden Har været på tanken efter hoste tabelletter, hvorefter ekspedienten siger det er konstateret H1N1 i den by jeg arbejder.

Jeg gik hjem fra arbejde mandag pga sygdom hvor halvdelen af børnene på mit arbejde ligger syge ( børnehave )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

bullerbassen skriver:

Vi sidder herhjemme og snakker om influneza A..

Manden Har været på tanken efter hoste tabelletter, hvorefter ekspedienten siger det er konstateret H1N1 i den by jeg arbejder.

Jeg gik hjem fra arbejde mandag pga sygdom hvor halvdelen af børnene på mit arbejde ligger syge ( børnehave )

men altså, det er jo ikke alle der bliver indlagt osv... det er en strid influenxa... 1½ uge i sengen og måske mere...

hvis i bliver syge så ring til lægen, men de gør nok ikke så meget andet end at sige at i skal lægge jer under dynen og sørge for at drikke :0)

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

men altså, det er jo ikke alle der bliver indlagt osv... det er en strid influenxa... 1½ uge i sengen og måske mere...

hvis i bliver syge så ring til lægen, men de gør nok ikke så meget andet end at sige at i skal lægge jer under dynen og sørge for at drikke :0)

vi ligger begge syge herhjemme , men tænker på lille manden på 14 måneder som har AB..

Havde ikke 1 sek skænket det en tanke at det kunne være influenza jeg havde

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

min søn har det lige nu. Han startede med at hoste helt vildt. Så fik han høj feber. Så faldt feberen, men han er sløv som aldrig før, også stadig. Det drejer sig indtil videre om 3 dage. Lægen sagde det var h1n1

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

bullerbassen skriver:

vi ligger begge syge herhjemme , men tænker på lille manden på 14 måneder som har AB..

Havde ikke 1 sek skænket det en tanke at det kunne være influenza jeg havde

i skal jo holde øje, den kan give lungebetændelse :0(

men jeg synes ikke i skal stille det hele på hovedet, blot være opmærksomme

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

aarhusmor skriver:

min søn har det lige nu. Han startede med at hoste helt vildt. Så fik han høj feber. Så faldt feberen, men han er sløv som aldrig før, også stadig. Det drejer sig indtil videre om 3 dage. Lægen sagde det var h1n1

ok tak - her startede jeg også med at hoste helt vildt ( gør det endnu ) samt svedeture / fryser - kvalme. Og ekstrem træt sov hele mandag

God bedring til bettemanden  Håber snart han bliver frisk

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

bullerbassen skriver:

ok tak - her startede jeg også med at hoste helt vildt ( gør det endnu ) samt svedeture / fryser - kvalme. Og ekstrem træt sov hele mandag

nåh ja, glemte lige det. Han sveder og fryser og sveder og fryser. Hans temp. var også svingende imellem 40 og 39, op og ned hele tiden.

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

bullerbassen skriver:

God bedring

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

Ni-ko-li-ne skriver:

i skal jo holde øje, den kan give lungebetændelse :0(

men jeg synes ikke i skal stille det hele på hovedet, blot være opmærksomme

Tror bestemt ikke vi fejler det blot alm sygdom - blev blot nysgerrig ( og lidt bekymret da han ofte er syg med AB )

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

bullerbassen skriver:

Tror bestemt ikke vi fejler det blot alm sygdom - blev blot nysgerrig ( og lidt bekymret da han ofte er syg med AB )

ja, AB er ikke sjovt... det sætter sig på lungerne hver gang jo! ret træls!  min mand har AB! øv, han har lungebetændelse i hvert faldt et par gange hvert år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.