Kvinder de hellige køer eller...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

oo

jeg synes egentlig det er en spøjs tråd fra een der netop skrev til ønskebarn (Lene) i sidste uge, at hun så måtte "prøve igen - smiley" da hun mistede for gud ved hvilken gang i hendes 9 år lange kamp for at få børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nej..det har du helt ret i..men synes du da at folk er slemme til det??
Jeg synes at folk deler, men de siger da ikke at TS bare må leve med det....eller gør de???
Jeg vil da prøve at være obs på det, om jeg selv og andre skulle gøre det...men...umiddelbart, så synes jeg nu ikke det er så tit man ser det.

Det er ikke kun her og ja, det synes jeg kvinder er alt alt for gode til faktisk og tror som ikke det er i en ond mening..men det er bare en smule selvforherligende og træls, synes jeg...men tror som det ligger dybt i os køer...

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

jeg synes egentlig det er en spøjs tråd fra een der netop skrev til ønskebarn (Lene) i sidste uge, at hun så måtte "prøve igen - smiley" da hun mistede for gud ved hvilken gang i hendes 9 år lange kamp for at få børn

Ja der kan du se, jeg er vel så her beviset på at det ikke er bevidst og ejheller noget man tænker over. 9 år...hold da op, det er længe...men det var som ikke i ond mening, men det er vel desværre det man skal... prøve igen? i hvert fald var der intet ondt, tværtimod i det..

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Og måske det også er forkert at bruge ordet overgå hinanden, det er måske mere den der med at man ikke skal tro man har det så hårdt..

Ja...det er nok mere den.
Nu ved jeg jo ikke hvordan du har det med det...men for mit eget vedkommende...så når jeg har allermest ondt af mig selv, så er det altid så godt at få focus på, at andre kan have det værre.
Ikke at de har det værre...det er jo det sidste man ønsker for dem, men at det ligesom perspektiverer tingene for en, så man kan se, at der altså ER nogle der har det værre, og at man måske ikke skal sidde der og have så forbandet ondt af sig selv.
Ved ikke om du kan følge mig??

Hvis nu jeg beklager mig over et eller andet, så synes jeg
personligt, at det er rart, at der er en der underforstået siger: "Helt ærligt min pige...skab dig ikke, for jeg har oplevet....."
Men jeg synes nu også folk er utroligt søde til at trøste og opmundtre, lytte og tage hånd om hinanden, og midt i alt trøsteriet, komme med et lille hip om..at der ude i verden er nogle, der enten har oplevet det samme..eller noget der er værre.
Men..somme tider har jeg da også tænkt din tanke...så vi er ikke spor uenige

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Det er ikke kun her og ja, det synes jeg kvinder er alt alt for gode til faktisk og tror som ikke det er i en ond mening..men det er bare en smule selvforherligende og træls, synes jeg...men tror som det ligger dybt i os køer...

Tjaaa....jeg ved ikke rigtigt...men jeg vil da have et øje på det.
Også mht mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.