Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Lolli

B&J skriver:

hihihi er det ikke bare mænd i en nødeskald

Ja, det er typisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Næh, han var blevet stiktosset! Han har det lidt hårdt for tiden (syns han selv).   Vores yngste er kun 4 uger og bliver ammet, så kan ikke tage væk en hel dag. Men vil heller ikke lade mine børn alene med ham i øjeblikket. Det har vist været lidt hårdt for ham blive far til to - selvom han stadig får sin nattesøvn. Her er det ikke mig der er "hormonfyldt" efter fødslen.

*Fniiis!*

Nåååh..hvor ER det synd for ham

Men du får lige et knus af gamle Sussie der nu synes at det er mere synd for dig

Anmeld

19. januar 2011

mth1987

Puha det problem kender jeg kun alt for godt. Jeg kan sagtens ordne vasketøj og alt muligt andet med vores datter på armen, meeeen hvis faren lige skal ordne noget skal jeg holde hende imens!!! (hun kan sidde selv) det er så irriterende!!! Han ser hende ca 3 timer om dagen så når jeg beder ham om at han ska være der 100% for hende når han kommer hjem blir han sur. Han vil jo gerne slappe lidt af... Er jo sådan set for hans egen skyld. Men i bund og grund er han jo fantastisk. Men der er vel altid noget at brokke sig over ved mænd. Og vi mødre er jo perfekte

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

SussieThyssen skriver:

*Fniiis!*

Nåååh..hvor ER det synd for ham

Men du får lige et knus af gamle Sussie der nu synes at det er mere synd for dig

Hehe. Tusind tak. Rart at nogle kan have lidt medlidenhed med mig.

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Lolli skriver:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!! Er jeres mænd lige så hjælpeløse??

Jeg læser til eksamen og min mand har ferie i to uger. Derfor er det meningen at han tager børnene så jeg kan læse (hvor svært kan det være - jeg har dem jo til hverdag). Der gik lige nøjagtig 7 min., så kom han og skulle lige have mig til at holde den bette, mens han hjalp den store med toiletbesøg. Jesus, Maria and Josef, så find dog en løsning.

Tag i sommerhus......laaaaaaaaaaaangt væk

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

mth1987 skriver:

Puha det problem kender jeg kun alt for godt. Jeg kan sagtens ordne vasketøj og alt muligt andet med vores datter på armen, meeeen hvis faren lige skal ordne noget skal jeg holde hende imens!!! (hun kan sidde selv) det er så irriterende!!! Han ser hende ca 3 timer om dagen så når jeg beder ham om at han ska være der 100% for hende når han kommer hjem blir han sur. Han vil jo gerne slappe lidt af... Er jo sådan set for hans egen skyld. Men i bund og grund er han jo fantastisk. Men der er vel altid noget at brokke sig over ved mænd. Og vi mødre er jo perfekte

Uh hvor det lyder bekendt. Og ja, som du siger - de er jo fantastiske og de gør jo alt hvad de kan. Men for fanden da - det er jo bare ikke nok (kvindebrok)!!

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

dorthemus skriver:

Tag i sommerhus......laaaaaaaaaaaangt væk

Har en bette pige på 4 uger der skal ammes, så den går desværre ikke. Men fristende!

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Lolli skriver:

Har en bette pige på 4 uger der skal ammes, så den går desværre ikke. Men fristende!

Nej det kan jeg godt se  Så må du låse døren

Anmeld

19. januar 2011

Ellim

haha - MÆND - de er virkelig ikke for hurtigt nogle gange

Men vi kan jo alligevel ikke undvære dem helt.. (hvem skulle ellers rense afløbet når det er stoppet!?) 

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

dorthemus skriver:

Nej det kan jeg godt se  Så må du låse døren

Ja, eller overvejede at rykke en varmeblæser ned i kælderen og sidder der - eller drivhuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.