Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Lolli

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!! Er jeres mænd lige så hjælpeløse??

Jeg læser til eksamen og min mand har ferie i to uger. Derfor er det meningen at han tager børnene så jeg kan læse (hvor svært kan det være - jeg har dem jo til hverdag). Der gik lige nøjagtig 7 min., så kom han og skulle lige have mig til at holde den bette, mens han hjalp den store med toiletbesøg. Jesus, Maria and Josef, så find dog en løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Carina1977

Hvad mon han ville have gjort, hvis du ikke havde været der?  

Anmeld

19. januar 2011

B&J

måske skulle du snakke lidt med ham om det

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!! Er jeres mænd lige så hjælpeløse??

Jeg læser til eksamen og min mand har ferie i to uger. Derfor er det meningen at han tager børnene så jeg kan læse (hvor svært kan det være - jeg har dem jo til hverdag). Der gik lige nøjagtig 7 min., så kom han og skulle lige have mig til at holde den bette, mens han hjalp den store med toiletbesøg. Jesus, Maria and Josef, så find dog en løsning.

Hehe!
Spurgte du ham ikke hvad han ville have gjort hvis du ikke var der??

Hvis jeg var dig...så ville jeg udvandre fra huset.
Kan du ikke tage hjem til forældre eller ligenende og læse?

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

Carina1977 skriver:

Hvad mon han ville have gjort, hvis du ikke havde været der?  

Gået op i limningen velsagtens??  Ej, ved det ikke, han havde vel fundet ud af noget.

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

B&J skriver:

måske skulle du snakke lidt med ham om det

Det nytter vist ikke så meget. Han kan ikke se det store problem i at jeg lige skulle bruge 5 min. Men ved jo godt han er sådan, jeg blev bare så irriteret. Han kan bare ikke klare flere ting på en gang - det er bare fysisk umuligt.

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

Lolli skriver:

Gået op i limningen velsagtens??  Ej, ved det ikke, han havde vel fundet ud af noget.

Haha de kære mænd

Jeg håber dog du får noget ro, så du kan få lavet noget

Anmeld

19. januar 2011

B&J

Lolli skriver:

Det nytter vist ikke så meget. Han kan ikke se det store problem i at jeg lige skulle bruge 5 min. Men ved jo godt han er sådan, jeg blev bare så irriteret. Han kan bare ikke klare flere ting på en gang - det er bare fysisk umuligt.

hihihi er det ikke bare mænd i en nødeskald

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

SussieThyssen skriver:

Hehe!
Spurgte du ham ikke hvad han ville have gjort hvis du ikke var der??

Hvis jeg var dig...så ville jeg udvandre fra huset.
Kan du ikke tage hjem til forældre eller ligenende og læse?

Kærligst
Sussie

Næh, han var blevet stiktosset! Han har det lidt hårdt for tiden (syns han selv).   Vores yngste er kun 4 uger og bliver ammet, så kan ikke tage væk en hel dag. Men vil heller ikke lade mine børn alene med ham i øjeblikket. Det har vist været lidt hårdt for ham blive far til to - selvom han stadig får sin nattesøvn. Her er det ikke mig der er "hormonfyldt" efter fødslen.

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

Carina1977 skriver:

Haha de kære mænd

Jeg håber dog du får noget ro, så du kan få lavet noget

Ja, man skal jo holde af dem.  Jeg får nok ikke lavet så meget, men prøver lykken og så må jeg jo tage eksamen igen hvis det går helt galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.