Bavianis skriver:
Dadaaa! 
I mandags fødte Frida 3 små hundehvalpe. Jeg havde sovet nede i bryggerset ved hende, da vi godt kunne mærke at der var optræk til noget (alle former for dyner, tæpper og puder blev moslet til uigenkendelige bunker af "reder"). Kl 6 vågnede jeg ved at hun lå og våndede sig lidt, og kl 9.40 blev den første hvalp født - en han (sort og hvid med brunt ansigt som Frida). Først 14.20 (spørg lige om jeg var utålmodig!) kom den næste - en ordentlig tøs på 287 g! Hun er hvid og rød som sin far - dog med mørkere ører og en brun plet på numsen. Kun 25 min efter kom lillebror, som er mørkebrun og hvid og som er lidt af en blanding af forældrenes farver, uden at ligne nogen af dem.
De er selvfølgelig alle ÜBER CUTE - og derfor skal I da have billeder 
De første par billeder er af den første, umiddelbart efter fødslen. Han sutter med det samme, men falder hurtigt i søvn - det har ikke ændret sig
De næste er taget for 5 min siden og er af trillingerne "samlet" (som man kan se stikker de hele tiden af når jeg vil fotografere, eller ligger ovenpå hinanden). Det sidste er med moderen, der IKKE synes jeg skal tage flere billeder nu, og gemmer hvalpene! Hun er så god en mor