Opdatering "Fridas fødestue" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Bavianis

Dadaaa!

I mandags fødte Frida 3 små hundehvalpe. Jeg havde sovet nede i bryggerset ved hende, da vi godt kunne mærke at der var optræk til noget (alle former for dyner, tæpper og puder blev moslet til uigenkendelige bunker af "reder"). Kl 6 vågnede jeg ved at hun lå og våndede sig lidt, og kl 9.40 blev den første hvalp født - en han (sort og hvid med brunt ansigt som Frida). Først 14.20 (spørg lige om jeg var utålmodig!) kom den næste - en ordentlig tøs på 287 g! Hun er hvid og rød som sin far - dog med mørkere ører og en brun plet på numsen. Kun 25 min efter kom lillebror, som er mørkebrun og hvid og som er lidt af en blanding af forældrenes farver, uden at ligne nogen af dem.

De er selvfølgelig alle ÜBER CUTE - og derfor skal I da have billeder

De første par billeder er af den første, umiddelbart efter fødslen. Han sutter med det samme, men falder hurtigt i søvn - det har ikke ændret sig  De næste er taget for 5 min siden og er af trillingerne "samlet" (som man kan se stikker de hele tiden af når jeg vil fotografere, eller ligger ovenpå hinanden). Det sidste er med moderen, der IKKE synes jeg skal tage flere billeder nu, og gemmer hvalpene! Hun er så god en mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Trine89

ÅÅÅÅÅÅÅÅRH.. hvor er de bare søde de små vapser.. 

Anmeld

19. januar 2011

Kloster

Jamen dog... I har simpelthen en hel fødestue

Men ihh hvor er de altså bare sååå nuttede (som min søn ville sige det)

Det er en oplevelse at have hvalpe, synes jeg.

Vi har haft hvalpe en gang. Og det var den ene gang

Anmeld

19. januar 2011

B&J

åhhhh hvor blev de perfekte så dejlige de er

Anmeld

19. januar 2011

Bavianis

Tak skal I have  Ja, de er altså bare så søde. Men helt klart også et stort arbejde. Selvom Frida er en rigtig god mor, så kan man også godt mærke hun er "førstegangs-mor". Jeg sov nede ved hende igår, men måtte opgive kl 02.00, da jeg absolut intet søvn havde fået... Så jeg gik ind i stuen (jeg har fået influenze, så sover nedenunder for ikke at holde Gregers vågen), hvilket resulterede i, at hun kom ind hver time! Enten var der en hvalp der havde lagt sig under tæppet, eller også lå de bare i hver sin ende af fødekassen, og så vidste hun ikke i hvilken ende hun skulle ligge sig

Jeg var RET træt til sidst, og Gregers gik ned og tog resten af nattetjanse på en madras. Men det hele er selvfølgelig glemt idag!

Og ift fødestue: Det er bare bryggerset der er indrettet med fødekasse og varmelampe

Anmeld

19. januar 2011

Faith

Nååååååårh hvor er de skønne!. Jeg vil haaaaaaaaa!

Anmeld

19. januar 2011

ooo

Nej hvor er de dejlige!

Anmeld

19. januar 2011

Bavianis

smillaluna skriver:

Nååååååårh hvor er de skønne!. Jeg vil haaaaaaaaa!

Jarmen altså - Gregers og jeg kan også bare sidde og kigge på dem i timevis...

Anmeld

19. januar 2011

loppen82

Bavianis skriver:

Dadaaa!

I mandags fødte Frida 3 små hundehvalpe. Jeg havde sovet nede i bryggerset ved hende, da vi godt kunne mærke at der var optræk til noget (alle former for dyner, tæpper og puder blev moslet til uigenkendelige bunker af "reder"). Kl 6 vågnede jeg ved at hun lå og våndede sig lidt, og kl 9.40 blev den første hvalp født - en han (sort og hvid med brunt ansigt som Frida). Først 14.20 (spørg lige om jeg var utålmodig!) kom den næste - en ordentlig tøs på 287 g! Hun er hvid og rød som sin far - dog med mørkere ører og en brun plet på numsen. Kun 25 min efter kom lillebror, som er mørkebrun og hvid og som er lidt af en blanding af forældrenes farver, uden at ligne nogen af dem.

De er selvfølgelig alle ÜBER CUTE - og derfor skal I da have billeder

De første par billeder er af den første, umiddelbart efter fødslen. Han sutter med det samme, men falder hurtigt i søvn - det har ikke ændret sig  De næste er taget for 5 min siden og er af trillingerne "samlet" (som man kan se stikker de hele tiden af når jeg vil fotografere, eller ligger ovenpå hinanden). Det sidste er med moderen, der IKKE synes jeg skal tage flere billeder nu, og gemmer hvalpene! Hun er så god en mor

Nååååååårrrrrrhhhh hvor er de bare søde...

Min datter på 21 mdr står  os og sagde Nårh da hun så dem... hehe

Anmeld

19. januar 2011

Bavianis

loppen82 skriver:

Nååååååårrrrrrhhhh hvor er de bare søde...

Min datter på 21 mdr står  os og sagde Nårh da hun så dem... hehe

Ej hvor sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.